• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • KCsMama

Gizzyoo, ni kanske kan överväga att gifta er en bit utanför stan? Blir det både billigare och lättare att hitta ex en herrgård där ni kan vara?

• ooGizzYoo

CKsMama får man fråga vad det var som hände "första gången"?

• ooGizzYoo

jo det är klart men vi har båda starka anknytningar til södermalm och just den kyrkan så det känns som en självklarhet för oss...
    har också hittat den underbaraste festlokalen men den tar bara 50personer och sen 25till i rummet brevid så det känns inte aktuellt att banta listan så mycket

• ooGizzYoo

jo det blir ju lite jobbigt om man har många gäster, hur ska man transportera alla då?
    alla har ju inte bil, har kollat på en herrgård i solna trakten som min mamma hade sin fest i för 10 år sen när hon gifte sig, men då återstår ju transportproblemen, eftersom att många är familjer så finns det ju inte så många bil platser direkt.
    Får fundera vidare på det och läsa den andra tråden,men hur gör ni?

• ooGizzYoo

läste din andra länk där, det kan inte ha varit roligt, att verkligen allt kunde bli så fel kan inte kännas kul, önskar er all lycka och hjälper gärna till med något om det behövs :)

• Åsa.Hjärta.Antti

Oj, här händer det grejor!!

KCsMama

Vad kul att ni typ sk göra om det, fast förhoppningsvis inte likadant!
    Det blir nog bra denna gång, det kan ju inte bara gå fel två ggr...
    Vart har ni tänkt åka sen då? Ska ni ta med barnen??

Kram!

• KCsMama

Åsa, nä nu ska vi leja bort mer för att vara säkra på att det åtminstone finns porslin när vi kommer dit haha

Vi funderar på Dominikanska Republiken, Kuba, Mauritius eller Seychellerna.
    Just nu ser vi mest åt Dom. Republiken eftersom det är billigast.
    Om barnen ska med vet vi inte än . Ska till Grekland med dem i sommar så vi ser väl då hur det går + att det beror lite på hur gamla de är när vi förnyar våra löften.

• Meeela

KCsMama:

Kul med många olika platser att välja på! vi har inte råd med någon bröllopsresa men inte vet jag om det gör så mycket för vi har ju då ett nyttrenoverat hus som vi skall tillbringa vår bröllopsnatt där (vi bor nämligen inte i hop ännu)

• roosa

Hejsan. vill bara tacka er för det inte finns nåt negativt i denna tråd.. blir jätte glad varje gång jag läser den :) och stort tack till KCsMama som starta om den (jag startade den första om det är nån som inte häänger med..)
    och du Meeela hur regerar folk på att ni inte bor tillsammans innan ni gifter er? jag och min M2b ska inte heller göra det.. tror vi :D

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?