• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • lillila

älvan87

grattis till den stora dagen! Roligt att ni hade det så bra! =)

meeela: Va kul! =) Jag köpte min brudklänning i söndags, ska hämta den imorgon! fy vilken ångest jag har! Tänk om jag ångrar mitt val av klänning??? Vi har bestämt vigselplats och festlokal, så mycket mer än det har vi inte kommit!

Hur långt har ni kommit? Vart kommer er vigsel att hållas? =)

• älvan87

lillila
    ja du vi är klara... gifte oss i lördags ju

• SadPsychoBitch

Planerar era blivande också?

• ooGizzYoo

SadPsychoBitch
    nja halvt som halvt han tycker att det är sååå långt kvar (22juli) så han tycker inte att han behöver göra nått ännu =/
    men men lite är han med och bestämmer

• Meeela

Inte min blivande planerar något ännu! Men kanske sen när det blir lite närmare! Han är ju inte riktigt intresserad av att sitt och göra inbjudningskort och sånt!!! Men jag älskar ju att göra sånt!!!

lillila:

Vi har bokat kyrkan men inte festlokalen ännu! Måste nog göra det snart! Skall oxå boka frisören denna vecka! Har börjat fundera lite på inbjudningskorten eftersom jag skall göra dem själv...

• roosa

Ne min blivande tycke inte det är kul och planera.. det är ju som sagt ett tag till.. men jag tycker det är jätte mysigt :D

• lillila

meeela: Va kul att göra egna inbjudningskort! pyssel är såå kul =) Det hade jag också tänkt att göra...men tyvärr så finns det ju svärmödrar som har något att säga till om! haha! om det roar henne så.. Har du köpt klänningen än? ;)

Ska nog ta och boka tid hos frissan jag med!
    bara lite svårt att bestämma mig för salong, Vet nån om provuppsättningen ingår i priset? Alla kanske inte ens har prov?

Nån som möjligt har en aning om var man kan hitta en vit pälsbolero? =)

• Meeela

Nejj jag har inte köpt klänning ännu! Jag vet inte ännu vilken jag ska ha! Tar det efter julen!!!

• Lanzara

2006-01-04 14:02 Lanzara

Hej!!!

här är också en "bröllopsfrälst" 88:a

Jag kommer antagligen att gifta mej i början av 2008! Längtar!

Är ni förlovade? Vi tänker förlova oss om ca ett år!
    Har ni några bra tips på klänning, frisyr, blommor osv.

Kul med någon i ens egen ålder!!

• Lanzara

Meeela:

Har du nån bild/beskrivning på din klänning?

Hur går de me planeringen?

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?