• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • roosa

Lanzara
    Hej.. En till 88.. gött..
    Ja asså.. Min blivande friade ju till mig och frågad om jag vill gifta mig(Oktober 2005... Vi ska gifta oss nästa sommar.. Längtar!!

• Smurfan86

Ja är en 86:a men de skiljer bara 2 år.. ska gifta mig nu i sommar i augusti

• raacheel

jag är född 1987 och vi planerar bröllop till början av hösten. då är det ca 2 månader kvar tills jag är 19. hon i bröllopsklädesbutiken tyckte jag såg ung ut. men detta är vad vi vill. skönt att se att det är fler unga här :)

• raacheel

föresten. roligt och se att det finns fler kristna här också :) eller är det det du menar när du skriver "religiös"? (meeela)

• roosa

raacheel: Är du troende?
    Vart bor du?

• raacheel

roosa

ja, det är jag :) är du?
    jag bor i ljungby. vars bor du?

• Meeela

Ja jag menar att jag är kristen!

Bild på klänningen har jag inte eftersom jag inte vet om jag skall ha den ännu!!! Jag måste nog börja bestämma mig snart!!! : )

Oj vad jag längtar till den stora dagen!

Känns som om det vore en evighet till Maj!!!

Kramar

• Lanzara

Verkligen skoj me fler unga (OCH kristna!) Verkar vara vanligare för oss att gifta sig tidigt! Men vad skulle man vänta på ifall man redan som 15-åring visste att "denhär vill jag ha..." (Speciellt om man inte vill bo sambo.)

Kommer ni kristna att ha "religiösa programpunkter" på ert bröllop? (typ psalmer, lovsånger, andakt osv.)

LYCKA TILL allihopa!!

• raacheel

är någon av er medlem på crossnet.se?

ja, tror också det är vanligare att unga som gifter sig är kristna.

jo, det kommer vi nog att ha. psalmer i kyrkan och säkert något på festen efteråt också :) håller på med placeringskorten idag. roligt roligt med pyssel!!!

lycka till alla!

• Ehliana

jag är född 88 men ajg ska inte gifta mig förrän 2008-2009^^
    men nyförlovad iaf

kram på er alla 88:er

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?