• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • Ofelily

Here comes the bride: Skönt att höra!! Så du behöver inte operera bort den heller?

Själv mår jag också bättre idag. Så typiskt!!

Nu vill jag höra allt om igår!!

• Here comes the bride!

Nej, han punkterade den, alltså stack in en låååång nål och sög ut vätskan i cystan och konstaterade att den "rann fint" vad f-n nu det innebär...!
    Han sa att inget behöver göras.

Kul att du mår bättre!

• Ofelily

Uuuh... Vad läskigt det lät! Gjorde det ont?
    Jobbigt med ett så långt läkarbesök, men skönt att det är över och att det inte var ngt farligt!!

• Here comes the bride!

Nej, det kändes ungefär som ett myggbett. Det gör ondare att ta ett vanligt blodprov i armen.
    Jag slapp ju mammografin eftersom han såg på ultraljudet att det var en cysta och det är mammografin som gör ont!
    Då pressar dom ihop brösten till dom blir platta som pannkakor och det känns som att inte en enda broskdel i bröstet kan vara hel efter det!

• Ofelily

Det där med mammografi bävar jag för... Låter inge' kul alls... Är det vid 35 el. 40 man måste göra det?

Är det ingen av er som var med igår kväll som är här idag?? Vill ju höra hur ni hade det, är så avis.

Så, är det någon som vill ses snart och ta ett glas vin och prata bröllop med mig ??! Jag vill göra det så snart som möjligt, för mina vänner vill verkligen inte höra på & jag är så ledsen att jag inte kunde komma igår...

• Here comes the bride!

Ofelily,

Det är vid 40.

Skulle gärna ta ett glas vin men är upptagen hela veckan och början på nästa.

• Ofelily

Ok, då har jag några år kvar... puh!

Vinet och bröllopsbabblet får vi ta när du får tid, det blir väl fler träffar!!

Men vart tog alla andra vägen, som var med igår, egentligen??!

Hallåååå , hur hade ni det igår??

• karolina78

Hej tjejer!
    vill bara tacka för en jätte trevlig kväll igår!
    vi hade mycket trevligt men saknade ju självklart alla ni andra som inte kunde komma.... men vi kan väl ses snart igen? jag känner att jag inte riktigt pratat av mig helt än haha... jag är ganska flexibel, när kan ni?

• evkasu

Tack själva för i måndags, det var supertrevligt! Vill också träffas igen och spåna mer, tiden gick för fort!!!
    Jag kommer genomgå en mindre operation på måndag och sedan vara sjukskriven 2-4 veckor så jag vet inte hur jag kommer må riktigt. Bestäm ny dag så får jag se den dagen om jag kan komma med eller inte.

Here comes the bride - gud så skönt att det gick bra för dig!

• Limegirl

Halloj!!! Denna tråden bara dog. Hur gick det för dig Karolina när du kollade på lokalen? Och hur går det för er andra?

• Ofelily

Hallå!

Har också undrat var alla tog vägen

Själv har jag varit och kollat på Hasselbacken och prel.bokat, men vi har bestämt oss, det blir Hasselbacken! Helt underbart ställe!
    Hur går det själv?

Ska vi fixa en till dejt snart kanske? Jag blev sjuk förra gången

• Limegirl

Ja det är ju verkligen fint där. Vi har bokat kyrka och festlokal. Inbjudningarna är ganska färdig men bara inne i mitt huvud... har börjat på fest- och vigselprogramet och håller även på med en hemsida. Jag ska försöka göra så mycket som möjligt nu innan jul för sen börjar jag jobba igen, är mammaledig just nu.

Jag träffas gärna igen. Men kan inte denna vecka och inte heller veckan därpå.

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?