• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • Ofelily

Hallå!
    Ja, de börjar nog lessna lite, likaså sambon... Ett glas vin och bröllopssnack låter som en jättebra idé tycker jag!! När, var, hur?!
    Själv bor jag i Solna, så jag har nära till det mesta i stan.

• blivande fru Roos

Mee too!!

Fast för min del är det kollegorna som börjar tröttna riält

• karolina78

jag bor inne i stan, kan tyvärr inte denna veckan men alla dagar nästa vecka... såg precis att de har en BT grupp i stockholm, de träffades igår så vi missade dem lite...när ska du gifta dig?

• Ofelily

Jag ska inte gifta mig förrän den 11/11 nästa år, men är man en bridezilla så är man...
    Tror de har träffats flera ggr förut de tjejerna.

Jag kan alla dagar utom tisdag & fredag nästa vecka. Är arbetslös just nu, så jag har inte mycket inbokat...

• blivande fru Roos

Jag bor i Traneberg men jobbar i stan, hur gamla är ni?
    Tusan också att vi missade BT träffen

• karolina78

Jag 27 och tyvärr också arbetslös just nu...men inte så länge till verkar det som, jippi! hur gamla är ni?

• Ofelily

Jag är 33, och 25 i sinnet ungefär...
    När ska ni gifta er förresten?

• karolina78

jag egentligen nu i februari men vi kanske väntar ett år till pga tidsbrist....

• blivande fru Roos

Själv är jag 24 jobbar på en mediabyrå, gifter mig den 14 januari

• evkasu

Jag har nog försökt behärskat mig så pass mycket att de inte tröttnat ännu men jag funderar ju desto mer....och min blivande är nog lite småtrött redan, fast det är ett år kvar nästan...
    Bor söder om söder, jobbar inne i stan, skulle kunna träffas måndag eller tisd nästa vecka.

Är 26 och gifter mig i Dalarna september-06.

Gifter ni er i Stockholmstrakten allihop?

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?