• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • karolina78

Välkommna!! kul att så många hittat till våran lilla tråd....

• Here comes the bride!

Uppdatering:

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Ofelily
    5,Linda1
    6,newyorkbrideinsthml
    7,blivande fru roos (kan än så länge)
    8,Limegirl
    9, blivande fru strömstedt
    10, Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)

• blivande fru Roos

nej nej neeej, jag kan inte. Älsklingen hade redan lovat sina arbetskamrater att följa med ut på en måndags öl. Och vår lilla valp kan inte vara själv hemma. Gud så trist, hade verkligen sett fram imot detta.

Ska iaf med stor säkerhet följa med nästa gång!

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Ofelily
    5,Linda1
    6,newyorkbrideinsthml
    7,Limegirl
    8, blivande fru strömstedt
    9, Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)

• Limegirl

Av erfarenhet vet jag att på såna här träffar är det hemskt många som hoppar av i sista stund eller inte dyker upp alls. Och eftersom man åker en bit (bor inte i centrala sthlm) så vill jag bara försäkra mig om att jag inte kommer stå ensam där när det väl är dags. Så ni kommer väl på måndag? Ses vi utanför?

• karolina78

Jag kommer defenitivt att vara där!! jag tänkte ordna imorgon med att fixa ett av de stora runda borden där på innegården med nån liten skylt där det står BT-träff på eller nåt, så kan man gå in så länge och ta ett glas vin...några kanske är sena och då är det ju inte så kul att stå där ute och frysa... vad sägs om det?

• karolina78

Hej! tänkte bara påminna om imorgon...för ni har väl inte glömt? titta gärna på meddelandet ovan och kommentera så jag vet om ni tycker att det är bra....

• Limegirl

Skönt att höra. Det låter som en bra idé det där med skylten. Men då ses vi där. Jättekul ska det bli!

• blivande fru Stömstedt

Hej på er

Jag glömde bort att min sambo har ändrat sitt schema så han jobbar långdagar på måndagar så jag måste tyvärr säga att jag inte kan komma då vi har en liten tjej som går och lägger sig halv åtta.:(

Men jag följer gärna med nästa gång...

• Here comes the bride!

karolina78,

kan inte du maila mig ditt mobilnummer för jag ska nämligen på en läkarundersökning imorgon och dom sa att det kan ta allt mellan 1-3 timmar! Vilket alltså gör att jag inte vet om jag kommer kunna komma. Jag får helt enkelt ringa när undersökningen är klar.

linsen79@hotmail.com

• karolina78

Självklart gör jag det! jag klickade på din adress och det blev nog lite konstigt så mailar ifrån min mail istället...

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?