• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • Limegirl

Hej jag hänger gärna på oxå! Ska bara dubbelkolla med sambon så han kan ta vår lille kille. Men jag lägger till mig så länge.

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Ofelily
    5,Linda1
    6,newyorkbrideinsthml
    7,blivande fru roos (kan än så länge)
    8,Limegirl
    9,
    10,

• karolina78

hej alla tjejer nu är jag tillbaka, vad många vi blir, superkul! och välkommen till oss limegirl :)

• Ofelily

Ja, vad kul att så många kommer!! Som sagt: Välkommen limegirl!

Är det bara jag som kommer att plocka med mig min lilla bröllopspärm??

Nu ska jag gå på Sverige-Island , först gå ut och äta med älsklingen.

Ha en jättebra kväll allihop!

• karolina78

har ingen bröllops pärm men en massa annat jox, tex ett trettio tal bröllopstidningar från sverige, englad och USA, 5 st bröllops böcker och broshyret och annat... om det är nån som vill låna nåt eller ha tips av något speciellt kan jag ta med det...kan ju inte bära allt, väger ju BLY!!

• karolina78

är det nån annan som har utländska magasin så kanske vi kan låna av varandra? eller något annat kanske...?

• Limegirl

Jag tackar för välkommnandet!

Om jag får låna en sån där liten vagn som pensionärer har kanske jag kan få med mig alla mina 40 tidningar... Har fått från kompisar som har gift sig.

• karolina78

wow limegirl jag är väldigt imponerad!! jag trodde jag hade många... men ta med favoriterna med de bästa tipsen eller finast bilderna eller liknande så tar jag med mina! tjoho!

• karolina78

så när gifter sig du då lime girl?

• Torpbrud

Hej,

synd att jag inte kan på måndag, annars hade jag gärna hakat på. Efterlyste just detta i en annan tråd för någon dag sedan.
    Hoppas ni får det trevligt och spånar fram några fler bra idéer att dela med er av här efteråt

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?