• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • karolina78

min mail funkar inte så bra :( så jag fick skriva in mitt tel i rubriken...vet inte om det funkade, men kolla och skriv tillbaka här, för jag kan inte läsa min mail heller, spray är !#%&?#%?&/!!!!!
    läkarbesök, det låter inte så kul, inget alvarligt hoppas jag?

• Here comes the bride!

karolina78,

jag fick mailet, tack!

Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!
    Saken är den att jag för redan drygt ett år sedan kände en förändring i mitt högra bröst. Jag gick till gynekologen i Vällingby där jag bodde då och den manliga äldre läkaren bara fnös åt mig och nekade mig en undersökning!
    Han sa att kvinnor i min ålder (jag skulle precis fylla 25) inte får bröstcancer.
    Jag var förtvivlad när jag gick därifrån kan jag säga för oron försvann ju inte för det!
    Min mormor dog av lungcancer som hon fått av bröstcancern som spridit sig
    Efter det så har det bara växt och växt i bröstet och nu står jag inte ut längre! Jag ger mig inte förren jag fått veta!!!
    Jag gick till husläkaren i tisdags och hon kände också att jag har något där och hon blev bestört när jag berättade om mitt mottagande förra året.
    Så nu har jag fått remiss till Danderyds sjukhus dit jag ska imorgon.
    Så vi får se om jag kommer imorgon, det beror ju på om dom hittar något oroande.
    Husläkaren sa dock att det som talar till min fördel är att om det är elakartat så borde det vuxit mer på ett år. Men man kan ju aldrig vara säker!

Tjejer, känner ni att något är fel med eran kropp så ge er inte förren ni fått svar!

• karolina78

fölåt att jag inte svarat innan men jag var ute och surfade på annat håll. Jag håller alla tummar och tår för dig imorgon, förhoppningsvis är det inget farligt men det är bättre att få veta svart på vitt!! STOR KRAM SÅ LÄNGE!!!

• Here comes the bride!

Tack, det värmer!

• Ofelily

Hej tjejer!
    Har sett fram emot dagen hela helgen, men nu har jag blivit magsjuk!! Är så arg!!! Kan inte komma ikväll... snyft!

Hoppas ni får det jättemysigt ikväll, så ses vi nästa gång!

Here comes the bride: Lycka till på undersökningen! Lät inte kul. Hade själv en gynekolog i V-by som var lite speciell, undrar om det är samma...

KRAM till er alla!!

/Ofelia

• Sunshine Girl

Halloj!

Uppdaterad lista:

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Linda1
    5,newyorkbrideinsthml
    6,Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)
    7,
    8,
    9,

• Sunshine Girl

Vad bra att jag inte uppdaterade för mig själv...
    Halloj!

Uppdaterad lista:

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl
    3,evkasu
    4,Linda1
    5,newyorkbrideinsthml
    6,Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)
    7,
    8,
    9,

• blivande fru Roos

Lova att hojta nästa gång det blir av, då SKA jag följa med!!

• newyorkbrideinsthml

Hej på er allihopa!

Ville bara skicka en snabbis för att bekräfta att jag ämnar att komma ikväll. Det har ändå gått några dagar och jag antar att den som planerar det hela kanske undrar nu när några har hört av sig och anmält förhinder. Jag jobbar dock i V-rås så det kan hända att jag är ngn minut försenad.

Läste nyss om 'Here comes the bride' och blev lite orolig. Hoppas verkligen att det löser sig!!!

Vi ses senare idag!

• newyorkbrideinsthml

Och så igen....för jag glömde säga 'Krya på dig' till Ofelily som ligger hemma med magsjukan. Hoppas att du har en OK dag även om det kanske inte är så rolig att ligga med sådant

Varma hälsningar från en halv-främling!!!

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?