Inlägg från: newyorkbrideinsthml |Visa alla inlägg
  • newyorkbrideinsthml

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Aha!!! Nu fattar jag hur man hittar till er...har läst inläggen och försökt att svara men hämnat fel hela tiden...skrev ett nytt inlägg och då hamnar man på ett annat ställe.

Nåväl så följde jag er samtal om att träffas på måndag och jag undrar om jag också får vara med. Känner nämligen också att det kan finnas en risk att man tröttar ut folk runt omkring med all bröllopsnack. Så om det är OK med er alla så kommer jag också på måndag.

Hälsningar från ngn som har nyss lärt sig sajten!!!

• newyorkbrideinsthml

OK...det här blev komplicerat...tänkt att man har en PhD och inte klarar tekniken...skit pinsamt!!!

Nåväl så lade ni en extra utmaning med att säga kopiera och lägg till namnet men det borde jag greja....här kommer det:

Måndag, Hotellet kl 18.00
    karolina78
    newyorkbrideinsthml

• newyorkbrideinsthml

Hej på er allihopa!

Ville bara skicka en snabbis för att bekräfta att jag ämnar att komma ikväll. Det har ändå gått några dagar och jag antar att den som planerar det hela kanske undrar nu när några har hört av sig och anmält förhinder. Jag jobbar dock i V-rås så det kan hända att jag är ngn minut försenad.

Läste nyss om 'Here comes the bride' och blev lite orolig. Hoppas verkligen att det löser sig!!!

Vi ses senare idag!

• newyorkbrideinsthml

Och så igen....för jag glömde säga 'Krya på dig' till Ofelily som ligger hemma med magsjukan. Hoppas att du har en OK dag även om det kanske inte är så rolig att ligga med sådant

Varma hälsningar från en halv-främling!!!

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?