• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • karolina78

synd att du inte kunde men det är nog inte sista gången vi ses...så kom igen nästa gång!

• Torpbrud

Absolut!
    Tar alla tillfällen iakt för att prata bröllop med jämlikar!
    Dock har jag ingen fin liten bröllopspärm ännu. Mest en massa tankar i huvudet och lite samlade länkar och trådar, kanske dags att strukturera det lite snart!

• karolina78

annars är en liten bröllops låda väldigt bra komplement...om man som jag tycker att krångligt att klippa och klistra eftersom jag hela tiden ångrar mig och byter och fixar och trixar...lite velig med andra ord.

• Torpbrud

Ja, en låda kan ju vara en bra idé.
    Då kan man lägga dit lite allt möjligt som rör bröllopet, det ska jag nog satsa på! usch borde verkligen börja spara lite bilder på klänningar, har märkt att jag sällan hittar tillbaka till stället jag hittat klänningar på innan och jag tänkte prata med sömmerskan imorgon...borde kanske ha lite bilder att skicka till henne..

• Limegirl

karolina78, vi gifter oss förmodligen den 27 maj nästa år. Vi ville först den 3 juni men festlokalen var upptagen då så nu ska vi försöka bestämma oss för ett nytt datum.

27 maj är ju Kristi himmel-helgen. Undra om många reser bort då, vad tror ni?

• Sunshine Girl

Tar fram listan igen

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Ofelily
    5,Linda1
    6,newyorkbrideinsthml
    7,blivande fru roos (kan än så länge)
    8,Limegirl
    9,
    10,

• karolina78

hej alla goa! har ni sett något av "here comes the bride"? jag såg att hon ev. ville komma också, kul! men sedan inget mer...någon som vet?

• Here comes the bride!

Karolina78,

Som jag skrev på den andra tråden så måste jag kolla upp om jag kan, men jag vill hemskt gärna komma!
    Jag återkommer!

• Aug-sep 2006

Hej jag gifter mig den 23:e sep 2006 och följer gärna med på måndag. Behöver höra lite tips och ideér

• blivande fru Stömstedt

Hej jag bytte precis signatur då vi nu har ett datum 23:sep som jag skrev ovan så följer jag gärna med på måndag

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
    3,evkasu
    4,Ofelily
    5,Linda1
    6,newyorkbrideinsthml
    7,blivande fru roos (kan än så länge)
    8,Limegirl
    9, blivande fru strömstedt
    10,

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?