• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • Ofelily

newyorkbrideinsthlm:

Tack!!
    Ha en bra kväll så ses vi nästa gång!

• evkasu

Jag kommer också! Ska bli så kul att höra om era bröllopsplaner!

Ofelily - krya på dig, du får följa med nästa gång!
    Here comes the bride - lycka till

Vi ses ikväll då!

• Ofelily

Tack evkasu, jag kommer nästa gång!!

• karolina78

hallå allihopa!! tänkte bara påminna lite att jag fixar med ett av borden på uteserveringen med en liten skylt på där det står BT-träff på, so om man vill kan man gå in när man kommer och ta ett glas så länge....vissa kanske är sena och då är det ju inte så kul att stå där ute och frysa....är detta ok med alla, att vi ses där inne istället??

• Sunshine Girl

karolina78, låter kanonbra för min del!
    Jag tänkte försöka vara där vid 18 så om inte t-banan är sen och om inte jag går vilse så ses vi där vid 18 tiden :)
    KUL!

• evkasu

karolina78 - Det låter kanon. Jag är där senast sex, säkert tidigare, jobbar till halv sex på Grev Turegatan.

• Linda1

Hej tjejer!
    Jag är verkligen inte en sån som bangar i sista minuten men jag har precis fått ett sista minuten möte inbokat och jag kan inte ta mig ur det (tro mig jag har försökt) så jag hoppas att jag fortfarande får komma nästa gång och att ni inte tar illa upp men tyvärr måste jobbet gå före, annars har man ju inget att betala bröllopet med...
    Ha det toppen i kväll och ge oss som inte kunde komma en update i morgon på vad ni pratat om!

• Sunshine Girl

Hej!

Det här händer bara inte! Precis samma sak som för Linda1 så måste jag på möte med Kanada så jag har möte 18-21 :(
    Jag som har laddat sen för veckan för att få prata Bröllop hela kvällen med ett gott vin till :( :( :(

*synd om mig* 2 BT-träffar i sträck...

Uppdaterad lista:

Måndag, Hotellet kl 18.00
    1,karolina78
    2,evkasu
    3,newyorkbrideinsthml
    4, Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)
    5,
    6,
    7,
    8,
    9,

• Limegirl

Tack för igår tjejer! Det var jättekul att höra om alla era planer. Själv satte jag mina planer i verket nu på morgonen eller rättare sagt jag försökte boka kyrkan men de har ju bara telefontid en viss tid. Hatar telefontider!!!

• Here comes the bride!

Tänkte bara tala om att tuttarna mår bra! Det var en stor cysta.
    Fick sitta hos läkaren i drygt 4 timmar!
    Men men, skönt att ha det avklarat och att slippa oron!
    Kom inte hem förren strax efter fem och hade då migrän och var trött och hungrig så det var därför jag inte kom igår.

Hoppas ni hade trevligt!

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?