• karolina78

är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?

Hej är det nån där ute som också vill bespara sina vänner med allt bröllops snack, och istället träffas och ta en kaffe/ ett glas vin och prata bröllop, utbyta erfarenheter och ge varandra tips ?
    Jag bor i stockholm....Hör av er!!

• Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
  • Ofelily

Karolina78, låter som min grej... Röker också...

• Ofelily

Kanske man ska ta och fixa till sin lilla bröllopspärm, så jag kan visa er... Blev inspirerad nu!!

• karolina78

såg precis att jag stavat kompisar "kopisar" men ni fattade ju iallafall , så vilken tid? efter jobbet tid eller? tyd 18-18.30?

• Ofelily

Jag kan vilken tid som helst, men för de som jobbar låter det väl som en bra tid! Så; Hur känner vi igen varandra

• karolina78

Hm knepigt...komprecis på att detta är som en blind dejt ha ha...några förslag?

• Ofelily

Jag la just in ett foto på mig själv på min inspirationssida, det senast tagna...
    groups.msn.com/OfeliaochMikael/frisyrer.msnw&PhotoID=145
    Nu har jag klippt mig lite mer page-frisyr och färgat håret ännu mer lila... Så det kanske inte ska vara så svårt att se mig i alla fall...
    Är 163cm och lite mullig...

• karolina78

söt bild...då känner jag igen dig iallafall...jag är 169, ljus brunt hår...säger kanske inte så mycket, men jag har ingen bild...

• Linda1

Kan vi inte säga att vi möts utanför Hotellet, då borde vi ju kunna hitta varandra, eller?

• Sunshine Girl

Oh hoj!
    Pratar vi måndag nästa vecka? :D
    Jag kunde ju inte igår *snyft* så en till BT träff låter mysigt!

• karolina78

okej, men jag måste erkänna att jag är inte så bra på att passa tider :(....men jag skall göra mitt bästa annars så känner jag ju igen er eftersom jag fått bilden....vilken tid mer exakt då?

Svar på tråden är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?