är alla kopisar trötta på allt prat om bröllop?
Karolina78,
Som jag skrev på den andra tråden så måste jag kolla upp om jag kan, men jag vill hemskt gärna komma!
Jag återkommer!
Karolina78,
Som jag skrev på den andra tråden så måste jag kolla upp om jag kan, men jag vill hemskt gärna komma!
Jag återkommer!
Uppdatering:
Måndag, Hotellet kl 18.00
1,karolina78
2,Sunshine Girl (hoppas på att kunna följa med)
3,evkasu
4,Ofelily
5,Linda1
6,newyorkbrideinsthml
7,blivande fru roos (kan än så länge)
8,Limegirl
9, blivande fru strömstedt
10, Here comes the bride! (tror att jag kan följa med!)
karolina78,
kan inte du maila mig ditt mobilnummer för jag ska nämligen på en läkarundersökning imorgon och dom sa att det kan ta allt mellan 1-3 timmar! Vilket alltså gör att jag inte vet om jag kommer kunna komma. Jag får helt enkelt ringa när undersökningen är klar.
linsen79@hotmail.com
karolina78,
jag fick mailet, tack!
Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!
Saken är den att jag för redan drygt ett år sedan kände en förändring i mitt högra bröst. Jag gick till gynekologen i Vällingby där jag bodde då och den manliga äldre läkaren bara fnös åt mig och nekade mig en undersökning!
Han sa att kvinnor i min ålder (jag skulle precis fylla 25) inte får bröstcancer.
Jag var förtvivlad när jag gick därifrån kan jag säga för oron försvann ju inte för det!
Min mormor dog av lungcancer som hon fått av bröstcancern som spridit sig
Efter det så har det bara växt och växt i bröstet och nu står jag inte ut längre! Jag ger mig inte förren jag fått veta!!!
Jag gick till husläkaren i tisdags och hon kände också att jag har något där och hon blev bestört när jag berättade om mitt mottagande förra året.
Så nu har jag fått remiss till Danderyds sjukhus dit jag ska imorgon.
Så vi får se om jag kommer imorgon, det beror ju på om dom hittar något oroande.
Husläkaren sa dock att det som talar till min fördel är att om det är elakartat så borde det vuxit mer på ett år. Men man kan ju aldrig vara säker!
Tjejer, känner ni att något är fel med eran kropp så ge er inte förren ni fått svar!
Tack, det värmer!
Tänkte bara tala om att tuttarna mår bra! Det var en stor cysta.
Fick sitta hos läkaren i drygt 4 timmar!
Men men, skönt att ha det avklarat och att slippa oron!
Kom inte hem förren strax efter fem och hade då migrän och var trött och hungrig så det var därför jag inte kom igår.
Hoppas ni hade trevligt!
Nej, han punkterade den, alltså stack in en låååång nål och sög ut vätskan i cystan och konstaterade att den "rann fint" vad f-n nu det innebär...!
Han sa att inget behöver göras.
Kul att du mår bättre!
Nej, det kändes ungefär som ett myggbett. Det gör ondare att ta ett vanligt blodprov i armen.
Jag slapp ju mammografin eftersom han såg på ultraljudet att det var en cysta och det är mammografin som gör ont!
Då pressar dom ihop brösten till dom blir platta som pannkakor och det känns som att inte en enda broskdel i bröstet kan vara hel efter det!
Ofelily,
Det är vid 40.
Skulle gärna ta ett glas vin men är upptagen hela veckan och början på nästa.