• Psh

Vad väger ni som är ca 163?

och vad har ni i midjemått?
    Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så

• Svar på tråden Vad väger ni som är ca 163?
  • *Blomman*

Äsch, du är säkert jättefin så som du är. Jag skulle gärna vilja ha måtten du har. :)

• l i s a

hehe alltså menar du ärligt Bride2B att du vill ha 30 cm smalare runt häcken? På riktigt? I så fall skulle du vara smalare över baken än jag är runt låren och visserligen har inte jag de smalaste benen i världen men ändå... *hua* ;)

• baghera

*blomman* Nä jag tränar ej, men har en stor hund som gör att jag själv rör på mig rätt myvket... Semlor hlälper inte för mig, har jobbat på ett stort cafe i typ 5 år... men utan resultat.... =) och jag kan fö tillägga att jag ÄLSKAR semlor...

• Bride2B..

*Blomman*, tack för kommentaren :)

l i s a, njae inte 30 kanske men 10 cm skulle inte vara helt fel :) :)

• *Blomman*

baghera

Det var som tusan, då vet jag inte vad jag ska tipsa dig om. Du får börja äta som en galning, äta hela tiden så kanske du går upp i vikt. :)

• Bride2B..

bahgera, jag har ett tips till dig :)
    Jag "jobbar" för tillfället som Langosförsäljare... det är ju fettigt ;) du kan ju besöka mig 1 gång om dagen så får du se på resultat *hehe*

• baghera

Bride2B: Haha!! Jo jag får nog göra det! En sak e nästan säker, att jag i framtiden säkert kommer få problem m kolesterolet eftersom jag äter så jävla mycket smör o grädde och fett överhuvudtaget... Det är verkligen så konstigt hur man inte kan gå upp för det....

• Bride2B..

bahgera, önska jag hade ditt problem :)

• loppalina

Hej!

Baghera: Du låter som mig innan jag fick mina barn :) Får man fråga hur gammal du är och har du barn?

Efter 2 graviditeter och amningar och mycket kvällsätande har jag lyckats att gå upp till ca 53 kg. 73 cm över naveln.

• baghera

Loppalina: Jag blir 24 år i november och har inga barn.. jag kanske får ta och skaffa barn helt enkelt... =)

Svar på tråden Vad väger ni som är ca 163?