Vad väger ni som är ca 163?
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
Äsch, du är säkert jättefin så som du är. Jag skulle gärna vilja ha måtten du har. :)
hehe alltså menar du ärligt Bride2B att du vill ha 30 cm smalare runt häcken? På riktigt? I så fall skulle du vara smalare över baken än jag är runt låren och visserligen har inte jag de smalaste benen i världen men ändå... *hua* ;)
*blomman* Nä jag tränar ej, men har en stor hund som gör att jag själv rör på mig rätt myvket... Semlor hlälper inte för mig, har jobbat på ett stort cafe i typ 5 år... men utan resultat.... =) och jag kan fö tillägga att jag ÄLSKAR semlor...
*Blomman*, tack för kommentaren :)
l i s a, njae inte 30 kanske men 10 cm skulle inte vara helt fel :) :)
baghera
Det var som tusan, då vet jag inte vad jag ska tipsa dig om. Du får börja äta som en galning, äta hela tiden så kanske du går upp i vikt. :)
bahgera, jag har ett tips till dig :)
Jag "jobbar" för tillfället som Langosförsäljare... det är ju fettigt ;) du kan ju besöka mig 1 gång om dagen så får du se på resultat *hehe*
Bride2B: Haha!! Jo jag får nog göra det! En sak e nästan säker, att jag i framtiden säkert kommer få problem m kolesterolet eftersom jag äter så jävla mycket smör o grädde och fett överhuvudtaget... Det är verkligen så konstigt hur man inte kan gå upp för det....
bahgera, önska jag hade ditt problem :)
Hej!
Baghera: Du låter som mig innan jag fick mina barn :) Får man fråga hur gammal du är och har du barn?
Efter 2 graviditeter och amningar och mycket kvällsätande har jag lyckats att gå upp till ca 53 kg. 73 cm över naveln.
Loppalina: Jag blir 24 år i november och har inga barn.. jag kanske får ta och skaffa barn helt enkelt... =)