Vad väger ni som är ca 163?
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
l i s a, jag färgade ut mina blonda slingor för inte så länge sedan, oktober tror jag att jag gjorde det *fnittrar* synd att du inte finns närmare, jag befinner mig i Göteborg!
*Blomman*, det kanske är så att jag har större/fylligare rumpa medan du har bredare höften. Man kan ju ha samma mått vid höftena/stussen och så kan man ju ha mer utåtputtande rumpa. Jag har en rumpa som man kallar för "neger-rumpa" (ursäkta uttrycket). Fastän jag vet att det är populär, lik J-lo's så vill jag bli av med 1/3-1/2 av den *hehe*
Ja synd att du bor där nere. Annars kunde vi dela garderob med varandra!
Äru inte riktigt kloook? *garv* Vill du ha bort halva bakdelen???? Hur skulle det se ut va - bara en skinka? ;) Toka *s*
Jag har putrumpa (smala höfter men bullig stjärt) och tycker du ska vara lika stolt som jag! Lägg ner tankarna att vilja ha bort så mycket. Promenera i uppförsbackar i stället så att den blir fast om det är det som är problemet... Nej du, var STOLT kvinna!
Putrumpa ÄR faktiskt snyggt!
Dock ej på killar. *lite elak*
Instämmer helt vintertid!!! putiga hockeystjärtar på killar är inte min favvo... då är innebandyrumpor betydligt trevligare att se på
(känner att tråden spårar ur och mycket är mitt fel... syrry ;) )
l i s a
Ingen fara bara kul att läsa inläggen
Väger ca 60kg nu skulle jag tro. Midjemåttet vet jag inte men återkommer nog om det senare.
Kramar
Bride2B..
Jag har väldigt smala höfter så rumpan putar ut. Det är ju hur snyggt som helst att ha en rumpa som putar ut. :D
l i s a, fan va pinsamt nu ju... jag vill ju verkligen ha en mindre rumpa... ni skall bara se min, ni skulel inte sagt detsamma när ni sett den *haha*
För övrigt så tycker jag inte att jasg har smala höfter, jag mätte höfterna och de låg på 83 cm (är inte säker heller på om jag mätte rätt men det är typ precis i början av rumpan) :)
**BRED LAST** *asg*
Vad olika man uppfattar mått. Jag mätte mina höfter och de ligger på 80 cm vilket jag tycker är jättesmalt. :)
usch nää jag tycker mina höfter är för stora... jag vill bara bli mindre i propertionerna... typ lårna kanske 1/3 mindre, rumpan likaså (minst) och magen vill jag ta bort kulan som jag har precis under naveln och till den övre delen utav mina intima delar... det ser ju förfan ut som om jag har en liten bulle på gång *haha*