Vad väger ni som är ca 163?
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
Jag är 164 och väger 61,5 (sist jag vägde mig i alla fall men nu har jag säkert gåt tupp mer, har ätit massa godis på sistone o massa mat). Mitt midjemått där det är smalast var jag 72 cm. Det "största" av mitt fett hamnar på låren (ridlåren mest), rumpan och nedre delen av magen *lessen*
Mina mått i fullo är, 94-72-92 (ganska stor )
Är 162,5 lång, väger 55 och hade 64 i midjan sist jag kollade (iofs i augusti...)
Fast jag är sk smal är jag lös i hullet och skulle gärna väga några kilo till om jag bara var fast. Håller med knoll och tott, mao.
Det e så sjukt, jag äter som en jävla häst! Och iaf 6 mål per dag, jag skiter i vad jag äter, älskar mat i alla former men jag går inte upp i viiiikkttttt!!!!! Jag blir verkligen arg, och om det e så att jag struntat i ett mål i typ två dagar, jo då går jag ner nåt kilo DIREKT!! Och sen är det svin svårt att gå upp de där få kilona igen... just nu så har jag just vart med om det igen, nu i dagarna har jag gått ner 3 kilo!!!! INTE skoj!! 3 kilo på mig gör en enorm skillnad!! ÅÅÅÅ vad ska man göra??? Jag funderar allvarligt om det finns nåt som man kan ta för att gå upp?
Och precis som nån sa, om jag väl går upp så nog sätter det sig på magen alltid, inte på rumpan el benen! Nej det sätter sig på magen och i fejan... nä, det är precis så snyggt som det låter.... alltså inte . HHJJÄÄLLPP!!!
Men Oj Bride2B ! Vi verkar se likadana ut! Jag har exakt samma mått, är lika lång och väger mellan 60 & 62 beroende på dag i månaden ;)
Och eftersom jag inte är stor så kan inte du heller vara det...
Kan tillägga Bride2 att fettet fastnar på samma ställen på mig också... Du råkar inte ha blont krulligt hår också eller?
För att ge er som pratar om midjemått och vikt litet att fundera över: jag är 163 sm lång, har ett midjemått på 94, är en 85 H i BH, och väger strax över hundra kilo. så stirra inte på vågen. Titta i garderoben!
KOnstigt for Lisa och Bride2be...jag har ungefar samma matt jag med. Jag vager samma och ar lika lang. Men matten skiljer sig nagot..har ratt stora hofter. Mkt kurvor kallar jag det hellre....mina matt ar 90-67-100. Jag ar inte jatte stor, men jag har ratt mkt musklor pa ovan kroppen. Jag har darimot lite halv-ofasta ben, aven att dar ar mkt musklor, sa ar dar anda ratt mkt "annat" ocksa...
l i s a, näää vad roligt att veta det :D Jag har mörkblont/ljusbrunt krulligt (lockigt) hår :D haha vilket sammanträffande ändå. Vart i Sverige finns du? Jag har mycket av ruma och lår som jag vill bli av med *usch*
baghera
Semlor är nästan det enda som funkar för mig. Varje år när det är semelsäsong så lyckas jag gå upp i vikt, fast sen är det extremt svårt.
Tränar du något?
Bride2B
Tycker du att du har stor rumpa? Jag har samma mått runt rumpan som du och jag tycker att jag har liten rumpa och vill ha lite större. :D Annars så är mina mått 80-63-92, borde vara lite större runt bysten... men men...
Bride2B! Haha! Coolt! Jo, lockigt är väl en bättre beskrivning. Mitt är mörkblont men med lite slingor så blir det blont ;)
Umeå är min hemstad...