Vad väger ni som är ca 163?
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
och vad har ni i midjemått?
Blev nyfiken efter tråden "vad väger ni som är 170cm?" fast för oss som är lite kortare än så
Jag är 163, väger 63 och midjan är 84 cm.
/Elin
Jag är 164 cm lång och väger 52-53 kg. Har alltid varit liten.
Nu de senaste månaderna har jag faktiskt gått upp i vikt från 49-50 till just 52-53kg. Det gör mig ingenting att vågen visar lite mer, jag skulle gärna gå upp några kilo till, men...
Varför sätter det sig bara på magen!!!
Jag skulle vilja ha lite på rumpan och lite på armarna men nej då.
Det är väl bara att fortsätta äta så mycket godis och dricka så mycket läsk som jag gör så en vacker dag kanske rumpan också växer
svmm
Ja, det är så typiskt. När jag går upp i vikt så sätter sig verkligen allt på magen. Jag vill precis som du att lite åtminstone ska sätta sig på rumpan. :)
svmm & blomman
Ni kan få lite av mig
Tack, kommer du över med det ikväll? Du kan få se paradise finalen hos mig som tack
svmm
Klart
Jag vet om att jag är viktfixerad. Har efter 2 graviditeter på 3 år lagt på ca 6 extrakg, inte mkt jag vet..... Innan hade jag en fix idé om att jag absolut måste gå ner till 55, vägde mig sjukt nog flera ggra om dan !! Men för ett par veckor sen ställde jag ner vågen i källaren o det känns skönt. Jag vill fortfarande nå min trivsel vikt, men kanske är det 60. vi får så, jag tänker låta spegeln o mina favoritjeans avgöra det. O känslan av att jag trivs med min kropp igen. Mår redan mkt bättre då jag lagt om mina matvanor o börjat ut o gå mkt. Så mitt inlägg var eg. inget kritik utan mer ett tips.
Jag glömde skriva att jag är 165 cm. Men vad jag väger vet jag inte.
jag är prick 1.63 och brukar pendla mellan 48-50 kg.
mätte midjan och den är ca 62