• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Hemax - vi är stolta över vår lilla tråd! Över 3000 inlägg och ICKE ett enda ord är skrivet! Detta måste vara rekord i BT's historia

• Gable

Ont ord är skrivet menar jag. Tror inte det är bra med 4 koppar kaffe på raken

• Hemax

Du är stolt och jag är imponerad!!! Och jag är fullt övertygad om det måste vara rekord!?
    Skönt som kontrast till alla önska-sig-pengar och ledas-in-i-kyrkan trådar!

Förresten, kaffe kan man väl aldrig få för mycket av?! *sörplar vidare på min stoooooora latte*

• Gable

Hemax - kul att man kan imponera på nån

Detta är helt klart den mest oseriösa tråden av alla på BT.

Hmmm.... Det kanske var mjölken i kaffet som saknades?! Har, som de säger i Norrland, kaffedarr så fingrarna slinter på tangentbordet.

• Hilde

Hej brudar... jag ser att vi börjar bli fler... Vi kan bilda en jättemysig fredagsklubb snart. Klubben där alla är snääälla och har väldigt bra humor

Jag har föresten suttit o räknat tunnland o kappland hela dagen... nu e jag snart helt slut i hövvet

• Gable

Hilde - vad passar bättre då än att sitta här och skriva inlägg? Bättre sätt att rensa hjärnan på finns inte!

Kul att så många andra har hittat hit! Snart kommer hela BT att vara en varm och mysig plats i sajbärspäjs, där ingen bråkar om vare sig kyrkor, presenter eller barnfria bröllop

• Hemax

Gable! Kaffedarr har jag _aldrig_ hört talas om?! Däremot kaffekask! Men det kanske är samma sak... Låter iaf som effekten är den samma!

• Gable

Nix, inte samma *tyvärr*

Kaffedarr får man när man har druckit så mycket kaffe att händerna börjar darra. Då vet man att det är dags att sluta med kaffet och börja med andra drycker.

Du ser vad bra det går för mig att skriva nu

• Gable

Hörrni, en seriös fråga!

Är det normalt att ha spindlar i fönstrena?! Jag har enorm spindelfobi och upptäckt den där små j-vlarna mellan glasrutorna. Det verkar vara nån slags koloni för jag har sett dom i flera olika fönster.

Försöker döda dom med persiennerna, men de rackarna är snabba och jag lyckas inte döda alla.

Hur kan det ha blivit så?!

Jag har verkligen början till panik över det här och funderar allvarligt på att snart börja packa flyttkartonger.

Finns det nåt medel man (=sambon) kan använda sig av?

• Hilde

åhh.. men Gable nu börjar du allt gå i lite för rååååsa moln med luden luva Om vi får det så bra på BT då försvinner ju allt sköj också !!!

Näh... fram för lite skrivarboxningsronder, mellan brud A och brud B. Brud A vill aldrig gå på bröllop utan sina små kottar och Brud B anser att Brud A borde förstå Brud B och kanske lära sig att lämna barnen hemma, så att brud A kan visa bättre respekt för brud B.....

hmmm.... ja och så har vi den motsatta ronden också... Brud A visar Brud B var skåpet ska stå... och Att Brud B minnsann borde veta bättre än att skriva luddigt på inbjudan.... ja rond tre tror jag vi slipper genomlida... för nu bryter kommentatorn för lite reklam..... puh!

BT i ett nötskal Jag älskar BT Men allra mest älskar jag mina fredagskompisar.... puss o kram på er fredagisar...

Föresten... varför har ingen informerat mig om att det var Erovision.. idag? Det finns bara en dag på året som jag älskar schlager och det är idag Resten av året hör jag inte alls på schlagerörat, kan säga att jag lägger det i malpåse ...

Svar på tråden äntligen fredag...!