• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Ser dig framför mig sittandes som en annan asgam för att vänta in den som spränger vallen!

• anne på grönkulla

hmm, jag bevisar ju upprepade gånger att jag inte har sånt tålamod...

Måste tyvärr sticka - dagens värv kallar!

• Maya K

God MOrgon brudar..
    Så morgonpigga nui är.. själv har jag tagit sovmorgon idag. Min m2b gjorde frukost åt mig. Skulle egentligen ha åkt ut med hojen idag men jag har sån allergi att jag inte orkar.. mitt huvud är tungt som stål och halsen tjock och näsan rinner... hmm... inte kul inte men vad gör man..

hmmm...

• Maya K

muttrar och mummlar här för mig själv.. Varför är det så att folk vill provosera andra trots att andra är yrkeskunniga i det aktuella ämnet.. Nu syftar jag på Eurovision Songcontesttråden.

• Hilde

Maya e det väldigt synd om dig idag... Jag skickar lite sol till dig från en väldigt regning Bollebygd

Föresten vad e det för bizznizz med att folk inte sätter punkt på rätt ställe... nå... ska jag lära mig sätta punkt före eller efter mina gubbar Jag har som princip att inte sätta punkt alls när jag gör en gubbe... programmet kan ju få för sig att jag vill ha en gubbe till, eller en helt annan som jag inte själv valt

hmmm... nu måste jag fortsätta jobba... urk!

• Cybermamman

Hilde, lika bra. man. .sät.ter. i lite exra punkter så inte nån b.lir förtre.tad. H.e.l.g.a.r.d.e.r.a.d.

• Maya K

T.a.c.k. fö.r Solen HILDE............. lite ex.tra punk.ter

• Hilde

J.a.g. k.o.m. p.å att jag nog oftare sätter många punkter... så här.... än punkt på rätt ställe. Det handlar lite om när jag anser att ni ska ta ett långt eller kort andetag mellan mina funderingar ... ....

• Gable

Håller med dig Hilde................

Jag använder......... som en tankepaus........... ibland.......

Men smileys och punkter?! Det har jag aldrig ens funderat på

.... ...

Ser lite tokigt ut

• Gable

Jag berättade stolt för sambon igår att jag snodde 3000 här! Han blev helt tyst. Tror det beror på att han blev jätteimponerad av mig.

Tanken att vi verkligen inte har ett liv flög nog aldrig genom hans huvud.

Hilde, han är VÄLDIGT imponerad av dig!!
    Berättade att du bygger hus o tjoar på, läser jula-kataloger och drömmer om en svarv. Mycket djupt imponerad är han. Han trodde att kvinnor som du inte fanns Han undrade om jag inte kunde ta lite lärdom av dig.

Mouahahahhahahahaaaaaaaaaa - fick han till svar

Svar på tråden äntligen fredag...!