• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

hm, cybermamman, jag har kollat på din fråga. Om det finns en sån regel har jag antingen missat den eller omedelbart förträngt den! Ni får inte tro att jag är sån där!!!

• Cybermamman

Vad tror du om fenomenet anne?

• anne på grönkulla

fenomenet smileys? uppskattar jag enormt!

fenomenet "klaga på att sätta smileys fel"? - ingen kommentar

fenomenet språkpoliser? Ambivalent, å ena sidan jobbar jag med ord & budskap & deras betydelse & skulle kunna bli svår som "språkfascist". Men jag ids nog inte riktigt (*viskar*: det känns lite pretto) - om det är tydligt och anpassat till situationen tycker jag det är OK.

Vilket av det tänker du på, cybermamman?

• Cybermamman

Var eller om man placerar punkt.

• anne på grönkulla

Det skulle faktiskt inte falla mig in att klaga på om folk satte den före eller efter smileyn... - tycker nog ingenting om det. Tydlighet framför allt, annars inga kommentarer.

• Cybermamman

Jag säger bara en sak, ju mer man vet desto mer förstår man att man inte vet...

Intressant att fundera över !

• anne på grönkulla

Själv undrar jag mer varför jag inte kan låta bli att förirra mig in i olika trådar om kyrkor & präster där jag absolut inte hör hemma?

• Cybermamman

anne, det är det ivriga letandet efter nya kunskaper och okunskaper som driver oss - ibland till vansinne ....

• Cybermamman

Om man får önska som i Ring så spelar vi, då skulle jag vilja ha en tråd där man kan skriva svar som egentligen hör till andra trådar. Såna där svar som man måste sitta på händerna en kvart tills dom svartnar för att inte skriva... snälla men knasiga alltså...

• anne på grönkulla

eller en tråd som inte får några svar - för att alla sitter på händerna? Där skulle jag häcka för jämnan...

Svar på tråden äntligen fredag...!