• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Hårspray skulle kunna funka, men då måste man ju öppna fönstret mellan (hoppas ni förstår) och risken är ju stor då att dom SPRINGER UT in i lägenheten! Då börjar jag grina!!!

Eller så kan ju en öppna fönstret och den andra spruta hårspray?! Men dom är ju snabba...

*funderar vilt här*

• dala82

Gable
    Om möjligt så skrattar jag ännu mer nu... Det här tål att tänkas på. Jag har likadana fönster men har inga problem med spindlar. Ska ta och fundera på det här.

• Gable

Jag vet, det är helt sjukt det här... Men vad ska en stackars fobiker göra? Så här har det inte varit tidigare!

Jag inbillar mig att det finns ett gigantiskt spindelbo i väggarna och enda sättet för dom att ta sig ut är genom mina fönster.

Ja det här blir bara värre o värre

• dala82

Har du sett filmen "Imse vimse spindel"?? Är den baserad på ditt liv?

• Gable

Av nån outgrundlig anledning gick jag och såg den på bio med några kompisar.

Det tog ett halvår innan jag slutade stirra på duschkabinskanten när jag stod i duschen. Jag var helt övertygad om att det skulle komma nån jäkel och gå där...

Alla som har sett filmen vet vilken scen jag menar.

Varför vaaaaaaaaaaarför skulle jag se den filmen?! Det blev ju inte precis bättre efteråt.

• dala82

Du en liten idé:
    Öppna fönstet om du vågar när inga spindlar är i närheten och sätt en dubbelhäftande tejp på undersidan av persiennen. Då fastnar de små äckligheterna där när du agerar Lucky Luke. Eller du, finns det inte en sådan där tejp som har ngt slags medel i sig som tar död på insekter. Klistra på ett sånt (om de finns).

• dala82

Japp vet vilken scen du menar. Själv kunde jag inte äta popcorn på länge...:)

• Gable

Jag ska kolla! Man kanske kan ringa Anticimex och fråga?! De kanske kan komma och spruta nåt på fönstrena? Jag struntar fullkomligt i om vi inte kan se ut på ett halvår, bara dom döööööör!!

• Gable

Usch o fy! Jag börjar bli paranoid här nu... Och vi som ska äta chips och kolla på schlagerfestivalen. Tur det inte var popcorn

Svar på tråden äntligen fredag...!