• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Nå... hmmm... *rodnar* så duktig e jag nog inte. Eller föresten... jo! Jag e jätteduktig. Om man ser på vår byggerifrekvens. Äger ett gigantiskt renoveringsprojekt, bygger ett nytt frtidshus, renoverar min mammas hus... mja... kan tillägga att mammas hus ännu inte har avlopp, eller varmvatten indraget. Men när hon pensionerar sig, då ska det vara klart När jag ser på det hela på det här sättet, så känner jag mig fasansfullt präktig Fast så där till vardags så känner jag mig lite lagom lat... vi e mest duktiga på att dra igång och vara supereffektiva på kort tid, och sedan vila och begrunda verket längre...

• dala82

"Hej jag heter Dala och jag är en BT-missbrukare. Jag talar om vad jag tycker och blir förklarad som en bitch."

• dala82

Hej, känns skönt att vara bland follk som förstår en...:)

• dala82

Hmmm, follk, bra blivande svensklärarinna!

• Gable

Japp! Du är så välkommen så!!

Men bitch är väl ingenting?! Här är vi en salig blandning av rasister, troll och varnade deltagare.

BT's egna små outlaws

Watch out Hells Angels! Vi tar snart över!!

• dala82

Ja härinne verkar det sanneligen finnas en del små roliga filurer. Tänk om BT skulle bli en dålig såpa så kul det skulle vara...

• dala82

Nu måste jag och secret ha upprört Darksaga ordentligt. Ska tydligen lämna tråden nu.

• dala82

Tredje inlägget på en kvart, verkar vara ensam...

"Hoho?" Å nej det är inte jultomten, bara en ensam Dala som är sällskapssjuk...:)

• Hemax

En tråd med 3069 inlägg?! Och den har jag missat?! En tråd som dessutom verkar gå i FREDENS tecken!!! Härligt!

Vinkar lite till dala82 eftersom du känner dig ensam!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!