• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Å Gable du har ett stort hjärta som orkar tänka på oss andra dödliga mitt i triumfens ögonblick

• Maya K

tjohooo.... kolla... alltid när jag sätter upp mål så når jag dem med.. idag var mit mål att vi skulle klara 3000gräsnen

• Cybermamman

Gable, du glömde visst tacka mamma och pappa. Utan dom hade det inte varit möjligt åck åck åck...

• Gable

Nä nu ska jag också lämna er, blivande m2b är på väg hem och tjaaaaaaa... Jag ska väl poppa lite popcorn till det lilla livet

• Maya K

hmm.. all dricka börjar verka mer och mer..

• Hilde

Nu e Hilde också nöjd över kvällens o dagens insats... tror faktiskt att jag skulle vinna dagens inläggsfrekvens... om vi tog o kollade upp det

Natti natti

• Maya K

ja jag ska också börja förföra min m2b nu.. hehee.. vi får ju se vad det leder till ;)

• Gable

Visst ja,

Till mamma och pappa, hoppas ni är stolta över vad er dotter har åstakommit med sitt liv!

Jagar siffror på internet, så höga förväntningar hade ni nog inte!

• janos

Har ni provat Nygårda Äpple/Svartpeppar mousserande måltidsdryck?? Annars kan jag rekomendera den

Svar på tråden äntligen fredag...!