• apelsina

21 maj!

Hejsan!
    Är det några fler som ska ha bröllop den 21 maj? För oss blir det bröllop och dop i Täby utanför Stockholm.

Jag är nyfiken.... Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har bokat kyrka och lokal, beställt hindersprövning och skickat iväg inbjudningarna.

Bröllopsklänningen är inköpt, men inte så mycket annat! Det känns som om det stora datumet närmar sig med stormsteg!

Det är så mycket som ska fixas! Stressande, men jättekul

• Svar på tråden 21 maj!
  • apelsina

Är det verkligen ingen mer som gifter sig den 21 maj??? :-O

• raskan

hallå!!!! Vi gifter oss 21 maj!
    Vi gifter oss i Östra Ryda Kyrka å kommer att ha bröllopsfesten på Kvarntorp i Täby!

Millan

• förlovad29

Samma här, 21 maj! I Södertälje

Vi har bokat kyrka och lokal, skickat iväg hindersprövning, skickat inbjudningarna, klänningen är klar, Fracken ska vi hyra..
    Vi ska till kyrkan i dag o få info om hur man ska bete sig! :D

Jag håller på med festprogrammen, *jättenöjd* Dom blir såå fina

Problemet är att jag är nästintill perfektionist, så allt tar sån tid! :D

• förlovad29

Det är Eurovision Song Contest det 21 maj! Vi får kolla reprisen :D

• raskan

Ja första gången jag missar det hihi!!

Millan

• apelsina

Oj, då! Eurovision song contest... Hoppas ingen stannar hemma bara därför!

• MianZ

Jag ska oxå gifta mig 21 maj:)
    det mset stressande är bara det att jag än så länge inte har någon som går in å jobbare den helgen åt mig.....börjar känna panik men alla på jobbet säger "det ordnar sig" hmm visst men jag måste få VETA nu!
    inbjudan är klar, toastmastern å hans toastmadam ordnar festprogram, prästen ska vi träffa på torsdag, klänningen ska jag prova färdigt i nästa vecka å få den upplagd sen, min m2b har bokat kläder å kocken är klar, bandet ska vi kontakta inom den närmsta tiden å kolla så allt är under kontroll, tårtan är även den klar men vi måste snart ut till festlokalen, som är bokad, å kolla lite hur man kan placera bord å hur många dukar det går åt. undrar egentligen vad som är kvar....
    O, ja, ringen måste ju beställas!!!! å blommorna!!!å hindersprövningen....å säkert ännu mera.

• apelsina

Vad tror ni om vädret i slutet på maj? Har det blivit varmt ännu???
    Hoppas, hoppas att vi får sol, men man vet ju aldrig här i Sverige....Det kan ju lika gärna spöregna!
    Vår lokal är inte jättestor så jag hoppas verkligen att vi kan vara ute lite också!
    Annars blir det trångt....

- Förlovad29: Hur går det med festprogrammet? Får man vara lite nyfiken och fråga vad ni har med i programmet? Jag har inte ens börjat fundera på det ännu! Dags att sätta fart med det...

• Mickes brud

Våren kommer ju på måndag och sommarvärmen i maj....

• raskan

ja jag hörde åxo att sommarvärmen kommer i maj så vi får hålla tumarna för det!!!
    Millan

Svar på tråden 21 maj!