• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • FROGGY1

Kosterbrud: Åh va spännande för dej att få hem din efterlängtade klänning!Du måste rapportera till mej när du fått den...jag ska ut till helgen nu för att verkligen kontrollera storleken...man får hoppas sen bara att dom kör med samma MS storlekstabell som klänningarna som finns i affären här bara...Vi ses nästa vecka
    Kram mej
    psst...de här dagarna har jag "levt" på bt tråden ;)......
    må gott

• Kosterbrud

Hej på er,
    Måste bara berätta att jag fick min klänning igår!!!
    Å den är sååå fin och passade perfekt.
    Var så nervös när jag öppnade paketet, hjärtat slog i 190! (Jag som drömt att den skulle vara röd och med stora fläckar på och allt annat konstigt ) Men den var super fin!

Froggy1: Det är precis samma storlek som i affären.

Anna gbg: Hur ska du göra med din klänning för att få den skrynkelfri..ska du lämna in den eller fixa det själv?
    Vet du om de kan fixa sånt på kemtvätten?

Kram P

• FROGGY1

Kosterbrud: ETT STORTJÄTTEGRATTIS till din fina klänning. Blir verkligen glad för din skull !!! du får berätta mer när vi ses !!hur länge fick du vänta totalt på din klänning? Må gott

• C.A

Hej tjejer!
    Jag kan tyvärr inte komma på någon av träffarna denna vecka. Har kommit in på två kvällskurser som ligger just tisdag och torsdag.

Anna gbg: Mina inbjudningskort ja.... Har inte ändrat dem så mycket. Enbart en mörkare vinröd färg. Det typsnitt jag fick av dig passade tyvärr inte på mina kort.

• C.A

Hej igen tjejer

Såg i min brevlåda att jag från "vår" maillista fått mail angående saknade personer efter flodvågskatastrofen. Jag undanber mig vänligt men bestämt att deltaga i sådana massutskick. Saknar personligen en arbetskamrat vilket medför att sådana mail gör mer skada än nytta. Hoppas ni accepterar detta.

• Kosterbrud

Hej,

Jag ber om ursäkt att jag skickade mailet angående den saknade flickan, jag har i efterhand fått reda på att det har gått runt länge och att det i tidningen stått att sådana mail inte skall skickas vidare...tyvärr visste jag inte det vid tillfället för utskicket. Då det från min sida var ett försök till att hjälpa någon jag trodde var i behov av hjälp, så skickade jag det vidare. Jag brukar aldrig skicka några som helst massbrev vidare så det var ju synd att jag gjorde det denna gång. Men det var något som berörde och jag är ledsen om var stötande för några, då ber jag om ursäkt för det.

C.A: Jag är hemskt ledsen för din skull, men det var inte av illvilja från min sida, vilket jag hoppas du förstår.

Mvh P

• Kosterbrud

Froggy1: Tack för gratulationen, jag beställde den den 22 November och den kom igår...så det blir väl precis 8 veckor, men då har det ju varit helgdagar och så också...Det stod iofs när jag beställde att det skull ta ca 14-16 veckor. Hur går det med ditt klänning-inköp?

• Brud_2005

Kosterbrud! Vad roligt att du fått din klänning! Hoppas få se en bild på den på nästa BT-träff

(Brud_2005 som fortfarande väntar på sin brudklänning)

• FROGGY1

Kosterbrud: Ska nu göra som du....försöka testa den först...lägger då ordern till helgen kanske...så till nästa träff har jag förhoppningsvis kommit till skott ;)...

• C.A

Kosterbrud: Förstår din välmening med mailet. Alla vill vi ju hjälpa till på alla sätt och vis. Ibland kan det ju dock bli för mycket, men som sagt. Jag förstår mer än väl din välmening.

Kram

Svar på tråden bt träff Göteborg 2