• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Kosterbrud

Anna gbg: Den skickades i tisdags förra veckan, vet inte om det var med båt eller flyg men enligt US Postal Service så var det billigare med flyg och då skulle det ta 4-10 dagar annars 2-6 veckor med båt...så hoppas hoppas de skickar med flyg.

• Anna gbg

Om det var billigare med flyg så går den säkert med det. Hur mycket betalade du för frakten?

Jag vet att endel kan få någon form av "tracking-nummer" så man kan se vart paketet är. Jag kunde inte få det eftersom den kom med flygfrakt. Du kanske kan höra med säljaren?

Det är ju en vecka idag så då kommer den säkert när som helst! Guuud så spännande!!

• Bröllopstokiig

*Phew* nu har jag äntligen hittat er igen...

C.A & Brud_2005:

Då var det nog er som jag såg gå över gatan.
    Jag tänkte att eftersom ni sa att jag skulle kolla efter bilder och planeringskalendra mm.(för att hitta er). Då tänkte jag att det var större chans att hitta er om jag kom lite efter 18 än prick 18, för då skull ni hunnit ta fram alla era saker och då skulle jag ha en chans att känna igen er.

Tråkigt att jag missade er denna gången med. Jag skulle verkligen behöva hjälp med tips & idéer.
    Men om nästa träff blir lör 26/2 på Bröllopsmässan så lär jag tyvärr missa den med, för då ska jag och min blivande gå. Ingen möjlighet att ta den träffen en annan dag?*Hoppas*

Kram Patsa

• C.A

Patsa:
    Tråkigt att inte nästa datum passar för dig. Jag kommer nog inte att kunna komma jag heller, men du får hemskt gärna maila mig och fråga MASSOR av frågor så att du "kommer igång". Hoppas att jag kan vara till hjälp.
    cecilia.goransson@afconsult.com

• Brud_2005

Patsa! Vad tråkigt att vi missade varandra på förra träffen och synd att du inte kan vara med på nästa BT-träff, men vi kanske syns i vimlet på Bröllopsmässan?! Du får väldigt gärna maila mig också om du vill ha ett "bollplank": brud_2005@hotmail.com

I annat fall är det bara att skriva i denna tråd om du har någon fråga eller några funderingar så får du garanterat svar!

Jag tycker personligen att det är ganska långt tills nästa träff så om det är någon som känner för en "mini-träff" innan dess så följer jag gärna med om jag har möjlighet!

• FROGGY1

Brud_2005: Håller med dej att det är väldans långt till slutet av fenruari så en kväll efter jobbet med nått lätt är helt okey för mej!....behöver ju massa stöd som ni sett;) i min beslutsångest när det gäller klänning....Patsa, du är välkommen (det blev ju lite fel sist)....Jag kan många kvällar i veckan men inte onsdagar....Förslag nån ??? Om 2 veckor eller nåt kanske... kram

• C.A

Förslag på nästa BT!

Torsdag 27 Januari kl.18 Plats?

C.A

• Brud_2005

Torsdag 27 Januari kl.18 fungerar förhoppningsvis för mig (den 25 jan hade dock varit ett "säkrare kort"). Vad sägs om att göra ett nytt försök att gå till Cosmos?

• C.A

Cosmos låter bra. Vi får se hur många vi blir i slutändan.
    Den 25e kan tyvärr inte jag.

• Bröllopstokiig

För mig är det vilket som, jag kan både den 25/1 & den 27/1

Svar på tråden bt träff Göteborg 2