• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Anna gbg

Froggy: Hur går det med klänningen? Har du lagt något bud?
    Vilken säljare var det (är så nyfiken och vill kolla på ebay)?

Patsa: Vi har också anmält oss till dansen kursen på onsdagarna. Ser så fram emot detta! Det kommer garanterat att bli spännande...

• FROGGY1

Anna-gbg:Nej veliga jag ;) har inte beställt ännu...ska berätta (för att se klänningen kolla Kosterbruds länk på sid 3 tror jag det var...thebartinico eller nåt på ebay). Grejjen är det och en fråga till Kosterbrud också här i och med att du både provat och beställt.....jag gav henne mina mått per mail och blev något förvirrad när hon föreslog size 16!!!!Jag kräver förvisso lite om mina höfter men här var det midjan hon ansåg ligga på 16 och då skulle man utgå från där man behövde störst och beställa den storleken??? Jag trodde jag var size 10 eller 12...men nu vet jag inte....den kommer ju vara jättestor längst upp om ni förstår;)..där drar jag ju inte så mkt..hihi......Kosterbrud, provade du andra storlekar än den du beställde ???? Vad gör jag nu ???? helt förvirrad och vet inte om jag vågar beställa.....funderar på att gå och prova och sen se vart jag hamnar storleksmässigt.....bli bara så ivrig för jag var ju beredd nu på att beställa........tjejjer...ge mej RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD !!!! kramar mej

• Millemo

Hej tjejer,

Får man knö sig in?!

Vi gifter oss 27/8 och det skulle vara kul att träffa er andra "planerare"

Kram Camilla

• smilie

Froggy:
    Vad har du för storlek på vanliga kläder?
    38?

• FROGGY1

Smilie:38 upptill och 40 nertill skulle jag nog tro.......hade du nåt tips??Hat du själv beställt MS klännning ????

• gladhannapanna

Froggy:
    Har följt dina funderingar kring klänningen. Det enklaste är väl att gå och prova klänningen hos någon återförsäljare, då vet du ju både längden och bredden.

• smilie

Froggy:
    storlek 36 är en 10.
    Så då borde du ha en 12:a...
    Kan du inte ringa o höra?§

• smilie

Froggy: Ett tips.
    Gå på ramonas och testa en klänning i storlek 12, (de har de storlekstabellerna)
    Lite fult att göra men ändå
    Då får du dessutom hjälp vart du skulle behövs lägga in eller ut .

• Bröllopstokiig

Anna gbg:
    Vad kul!! Ja, visst kommer det att bli spännande, jag hoppas att det inte är svårt att dansa bröllopsvals och att de är duktiga på att lära ut. Nu är det bara 2 dagar kvar...

• Brud_2005

Passar på att uppdatera listan/listorna inför nästa träff då jag nu kan både den 25:e och den 27:e. Hoppas att jag inte glömt någon.

Cosmos kl 18

25 januari:
    Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks

27 januari:
    C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005

Det verkar som om flest kan den 27:e- skall vi bestämma det? Fler som vill vara med?!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2