• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Froggy! Vad härligt! Två veckor går snabbt- jag lovar!

För oss går tiden på tok för snabbt. Bröllopsplaneringen har i det närmsta legat på "is" den sista tiden så när som på att vi tog oss i kragen och fick bockat av en par saker på vår "to do lista" under påskhelgen. Detta för att det mesta kretsat kring ett hus vi ev skall köpa. Hoppas därför på en BT-träff snart så att jag kan bli lite mer motiverad vad gäller bröllopsplaneringen- det är ju ett måste i och med att det inte är så lång tid kvar! Jag som tyckte att jag var ute i så god tid med allt börjar få smått panik...

• miks

Eftersom det verkar som många inte kan träffas på söndag föreslår jag att vi träffas på måndag kl 18. Vad sägs om det??

//Malin

• Anna gbg

Jag kan nog på måndag - men vart?
    Ha en bra dag!

• Bröllopstokiig

Inte måndag då kan inte jag. Kan vi inte ta torsdag 7/4 istället? Please...

Tänkte bara tipsa er som ville gå, men som missade förra omgången, att nu på onsdag 6/4 kl.18.30 så börjar det en ny kurs i Bröllopsvals på Mölndals Dansskola.
    Det är den sista kursen innan sommaren.

Jag/Vi har bokat in oss på den.
    Vi tyckte att lärarna var så trevliga så vi tar en svängom till, det var riktigt kul att gå och dansa med sin M2b.

• miks

Patsa: Vad kul det låter m dansen! Hur många gånder är det?? Tyvärr så har vi båda så vansinnigt dåligt med tid så det får väl bli en privattränare för oss kvällen innan bröllopet..

Ang BT-träff så kan jag kan både måndag och torsdag, de enda dagarna jag kan nästa vecka! jag åker till småland på fredag den 8/4 och skall vara där i två veckor så jag vill jättegärna träffas innan dess!!

Vi Kan väl se hur många vi blir!!
    Snälla tjejer skriv upp er!!

Skulle vara sjönt om vi bestämde ganska snart så jag kan planera m allt skolarbete osv...

Måndag 4/4 kl 18:00
    Miks
    Anna gbg

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa

Kram!!

• Brud_2005

Tror bara att jag kan på måndag...

Miks
    Anna gbg
    Brud_2005

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa

• Anna gbg

Ändrade planer för min del. Idag är det kört för mig men torsdag tror jag fortfarande går...
    Ska vi säga någonstans i Linné igen eller?

Miks
    Brud_2005

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg

• solkatt

Patsa, vi är också anmälda till danskursen, ska bli kul :)
    Spenderade stora delar av gårdagen med att skriva ut inlagor till inbjudningarna. Vår skrivares godtyckliga välvilja verkar kosta oss en del pengar (ändrar inställningar spontant mellan varven...)

Idag är omöjligt men tror att jag fixar torsdag, vad gäller ställe så är allt utom Rumpan ok:

Miks
    Brud_2005

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg
    solkatt

• Bröllopstokiig

solkatt: Vad kul då ses vi imorgon!

Anna gbg: Skulle inte ni också gå på bröllopsvalsen denna omgången?

Jag är väldigt dålig på ställen i Linné så jag kan tyvärr inte komma med något bra förlag var vi kan träffas på torsdag.
    Någon annan?

• Anna gbg

Jo vi ska börja valsa imorgon!! Det ska bli helt klart spännande!

Ang. Linné - vi var på ett trevligt café första gången vi träffades. Någon som minns vart vi var? Annars är Karlssons väldigt trevligt...

• Juni-05

Hej
    Hoppas det kommer gå bra för er på dansen...

Vi var på Kaffemoster första gången!
    Karlssons är ju kanon trevligt, god mat med!

Jag har äntligen beställt vigselring-Jippie!

Jag tror jag kan vara med på torsdag!
    Skriver upp mig på listan.

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg
    solkatt
    Juni-05

• martins pingla

Hej!

Jag tror att jag oxå kan på torsdag...
    Lägger till mig på listan:

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg
    solkatt
    Juni-05
    martins pingla

• Brud_2005

Jag skall försöka komma på torsdag, men jag kan ev bli försenad... Håll tummarna för att jag inte behöver jobba alltför länge. Skriver i alla fall upp mig, även om det finns viss risk för att jag inte kan komma om jag behöver jobba över alltför länge...

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg
    solkatt
    Juni-05
    martins pingla
    Brud_2005 (kommer ev lite senare)

Juni-05! Vad roligt att ni beställt din ring!!! Jag är nyfiken i en strut och undrar hur den kommer att se ut... Har du någon bild att ta med på torsdag?

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Härligt med ringen! Blir lika nyfiken som alla andra. Hoppas att ha tid att gå på fredag och beställa min...

Till er som ska valsa ikväll - jag och Masse kan bli lite sena. Kan inte ni säga att vi är på väg om de undrar? Masse jobbar i Bäckebol den här veckan och slutar inte förrän 18.
    PS: var det 550:-/pers. det kostade den här gången?

• Brud_2005

Bestämde vi vart vi skulle gå?!

• solkatt

Anna gbg, Patsa & jag pratade ihop oss lite igår efter valsandet och sa att om ingen invänder så kör vi på Karlssons. Så Karlssons ikväll 18.00 är det som gäller!

Hoppas många dyker upp :)

solkatt

• Juni-05

Hej tjejer!
    Ska vi säga kl 18.00 på Karlssons garage?
    Jag kanske blir lite sen...

Kramar Lotta

• Brud_2005

Perfekt! Jag kommer till Karlssons garage, men med viss reservation med att jag förmodligen blir försenad...

Svar på tråden bt träff Göteborg 2