• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Är bara tvungen att skriva av mig lite... Är superglad idag eftersom jag fått min klänning . Den var finare än vad jag kom ihåg, men... för stor! Storleken är rätt och modellen är den rätta, men jag har blivit mindre! Misstänkte/hoppades iofs att den ev skulle behöva tas in så sömmerskan är förvarnad, men jag kunde aldrig tänka mig att den skulle vara så stor. Det känns i alla fall underbart att den äntligen är här!

Ser fram emot söndag- roligt att så många kan komma !

• martins pingla

Skönt att det är helg, eller vad säger ni??

Tänkte bara om vi kanske skulle boka bord tills på söndag...det hade tydligen varit en artikel i GP eller nåt om Rumpan Bar och det kanske medför att det är mycket folk där i helgen??

Ska jag boka till oss? Till tio personer??

Ha en skön fredagskväll!!!

• Bröllopstokiig

martins pingla:

Ja det vore jätte bra om du bokade bord...det är nog bäst!!
    Jag har själv tänkt samma tanke, att man kanske borde boka bord eftersom de har erbjudandet - ät 2 betalar för 1, nu under hela mars månad på stora skyltar längs hela restaurangens fasad.
    Vi ses på söndag!!

• Bride2B..

Jag kanske får förhinder imorgon men jag ska försöka komma, annars så ses vi säkert nästa gång :) Hoppas ni får det kul!

• martins pingla

Hej på er!

Ringde till Rumpan Bar igår och de har "bokningsfritt" på söndagar...men vi träffas där ändå och ser om det finns ngt ledigt!

• Bride2B..

synd att jag missade det, men jag hoppas jag kan vara med en annan gång :)

• FROGGY1

HEJ TJEJER!!! Hoppas ni hade kul träff igår och att ni kanske bokade en ny snart!!!Jag var i sthlm i helgen på Melodifestivalen bla....ett stort tryck i Globen och vi stod upp och sjöng till Nanne som var min och min kompis favorit!!

Köpte bokstäver i en tröjaffär (Wife , Husband ;)...skall trycka dessa på en svart top till mej och annan svart tröja till min blivande...lite kul att ha på planet ner på resan dagen efter....det finns massa kul man kan trycka på sina tröjjor. Min syster köpte Övningsgår till sin snart 1 åriga son..;)

Patsa: Vi ses imorrn !!!!!

ha det gott. vi hörs !!!

• C.A

Hej tjejer och tack för igår.
    Jag hittade "mässrabatten" från Wranges.
    Martins pingla och Patsa var väl de som ville ha dem? Ni kan väl slänga iväg ett mail med er adress så postar jag dem.

cecilia.goransson@afconsult.com

• FROGGY1

PATSA: hoppas du hinner läsa detta idag tisdag....har förlorat mail så nu finns inte dina telenr m,m sparade....maila mej så ringer jag dej om tid ikväll !!! Vi hörs !Kram C

Svar på tråden bt träff Göteborg 2