• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • martins pingla

Sa vi inte att vi skulle försöka ha en träff på annandag påsk? alltså den 28/3?

FROGGY1:
    Vi kollar på Malaysia...Pulau Besar Island, Sibu island mm...
    Har fått kanonpriser på hotellen där. Fast det blir ju mest sol och bad. Men det finns tydligen lite "djungel-trekking" och sånt.
    Totalpriset skulle bli runt 25000 kr för båda i tre veckor inkl frukost.
    Då är det flyg från GBG till KL, inrikes från KL till Khota Bahru, transfer till hamnen och båt ut till öarna inkluderat...

Men tjejer, vi kanske ska kolla upp med underklädesparty istället då?
    Jag hittade en jättefin korsett som jag skulle tänka mig på sensuelia.
    Ska jag fylla i formuläret och kolla hur det funkar, eller vad säger ni?

Kramis

• Bröllopstokiig

Jag för min del har nog svårt att komma annandag påsk...antaligen fullt upp med familjen eller familjerna

• Anna gbg

Jag är ledig hela påsken så jag vill gärna träffas. Masse jobbar så jag kan behöva någon att leka med :)

• Maj-2005

Hej Martins pingla!

skicka mig din mailadress....vill skicka över lite instruktioner gällande inbjudningskort
    kram så länge, Sharon

• miks

Hej! Håller med om att underklädersparty låter mkt trevligare! Jag kan på annandag påsk, är ledig då.

Anna: Har inte bestämt mig vilken butik det blir i växjö, antingen cityfloristen el Astas blommor tror jag. Möjligtvis en handelsträdgård. Ska kolla runt lite.

Nästa vecka ska vi börja med brudbinderi i skolan!! Ska bli så kul!!

Sharon: det var inte min mailadress du menade? Vi pratade ju om inbjudningskorten i går.. Jag mailar över den iaf.

Martins Pingla: Jag blev jättenyfiken oma att höra mer ang din bröllopsresa!! Vi får prata om det när vi ses.
    Kram Kram!!

• martins pingla

Har bokat resa!!!!
    Det blir först Singapore en natt (kommer fram på kvällen) och sedan vidare till Pulau Besar Island i 19 nätter, för att sedan åka tillbaka till Singapore i två nätter och shoppa dricka en Singapore Sling och se oss om lite!!
    Underbart!!!

Förresten, är det någon som varit i Singapore????Alla tips tas gärna emot!

Kram på er,
    Jossan

• FROGGY1

martins pingla: grattis till resan!!Vet hur det känns ! Vart ligger ön ??? vilket bolag åker ni med ? finns det en länk man kan kika in på ?!
    Må gott

• martins pingla

FROGGY1:
    Javisst känns det skönt! Vi har inte bestämt vilket hotell det blir i Singapore men det lutar åt detta:
    directrooms-singapore.com/swissotel---the-stamford-hotel-marina-292.htm
    I alla fall första natten när vi kommer dit.

Ön som vi ska till ligger tre timmar från Singapore ( med buss) på östkusten av Malaysia...
    Här kan du kika lite:
    www.aseaniaresortsgroup.com.my/pulau_besar/index.html

Men vi har fått andra priser...
    Har bokat flyg med finnair genom resfeber och hotellet bokar vi direkt genom de= inga dyra mellanhänder!

Det blir säkert kanon!
    Nu snart ut i solen och gå en promenad!

• Anna gbg

Hej Tjejer!
    Hur går det med nästa träff? Jag kan nu på fredag och lördag. Jag är så sugen på att höra mer om alla reseplaner! Det är en bit som jag och m2b inte har börjat på ett enda dugg...
    Jag har anmält oss till nästa danskurs nu. Hoppas bara vi kan vara med den här gången.

• martins pingla

Anna gbg:
    Kan vi inte träffas på annandagen?
    Har fullt upp hela helgen..

Ha det!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2