• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • martins pingla

Fröken Olsson blir jättebra...syns då!
    Ska bli kul att träffas igen!

• Bröllopstokiig

augusti -05:
    Hittar du till Fröken Olssons café? Du alltid fråga dig fram i stan, de flesta vet vart det ligger.
    annars får du maila mig på
    patsa05@hotmail.com så ska jag försöka hjälpa dig.

• Juni-05

Fröken olsson låter kanon bra!
    Jag kanske kommer lite sent då vi ska till banken kl 17.00. Om ni byter ställa kanske någon kan ringa mig.
    Kul det ska bli att träffa er alla igen.

• Golvmoppen

Tyvärr kan jag inte hänga med ikväll. Är genom förkyld och har knappast någon röst kvar.

Ha det så kul!

• miks

Hej på er!!
    Tyvärr kunde jag inte komma med i kväll... Hoppas det blir en ny träff snart för jag saknar er!!

Hoppas ni hade trevligt!!

Lotta och Sharon: ska ni träna snart? Hade varit kul om vi kunde träna i hop ngn dag! Jag har varit mest på turion det senaste men ska gå på v.hamngatan i morgon kl.18. (m/station). Vi kanske ses?

Kramar Malin

• Brud_2005

Tjejer! Tack för en trevlig träff igår! Hoppas vi kan få till en träff snart igen !

Patsa! Dina inbjudningskort etc var otroligt snygga och jag kommer att "låna" din idé med sidenbanden (fast till våra festprogram) om det är ok. Var det på Panduro du hade köpt de små öljetterna? Kommer du ihåg vad de kallades för?

• Maj-2005

Hej Malin

Jättetråkigt att du inte var med igår...hörde att du jobba!
    Yes idag skall jag iväg och träna. Satt upp en tid kl 18.00 med en instruktör. Nu finns det ingen återvändo....bara 2 ½ månad kvar.....NERVÖS Vi kanske kan träna nästa vecka..???..har verkligen fastnat för onsdagspasset kl 18.00 som du tipsade om för ett par veckor sedan.
    Syns senare!
    Kram Sharon

• augusti -05

Hej!

Ville bara tacka för en trevlig fikakväll igår. Det var kul att se era bilder, inbjudningskort och liknande(så otroligt mycket fina saker Ni gjort!!!) Insåg att vi inte har kommis särskilt långt alls å med förnyad kraft (och blåslampa i ändan) så har jag nu börjat ta tag i massa lösa trådar med förnyad energi, skönt.

ha det bäst

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Tack för senast ni som var där.

Var på mässan idag. Det var inte så stort och mycket som jag trodde det skulle vara. Men det var helt ok. Inte så mycket folk så man kunde se och prata med alla man ville utan att trängas. Fick också se en frisyr under modevisningen som jag gillade!

• Bröllopstokiig

Det var verkligen kul att träffa er tjejer i tisdags, som vanligt

Jag var på mässan igår, men jag måste säga att jag tyckte allt den var bättre förra året, verkade mindre i år, tyvärr.

Brud_2005:
    Vad kul!! Låna på du, jag har ju lånat själv en hel del
    Japp, det var på Panduro som jag hade köpt hjärt öljetterna, de har nog inget namn mer än det, men har för mig att de fanns i olika färger.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2