• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Golvmoppen

Har missat alla Era andra träffar, men denna gången verkar det som om jag kan.
    För våran del är det snart bara 2.5mån kvar tills den stora dagen.

22/2-05 kl. 18.00
    Patsa
    Froggy1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005
    Golvmoppen

• Anna gbg

Tjejer!
    Har ni sett det här? (Hoppas att det inte tas som reklam när jag hämtade det från BT egna sida?!)

Göteborg
    Datum: 2005-02-20 (nu på söndag)
    Plats: Salong it, Kyrkogatan 31
    Tid: 12.00-16.00
    Kostnad: Fri entré
    Beskrivning: Kom och inspireras bland brudbuketter, tärnbuketter och corsage.
    Dessa samsas med inbjudningskort och menyer, håruppsättningar och make up, tårtor, fotografier, skor, smycken, underkläder och annat härligt, som har bröllop som tema. Vi samlar våra bröllopsvänner som vi trivs med, precis som vanligt!
    En personlig utställning inför en unik dag!

Vad säger ni om att börja en BT-träff där?

• Bröllopstokiig

För min del så röstar jag fortfarande på att ha en BT-träff den 22:e som det ser ut nu.

• Brud_2005

Jag röstar också på den 22 (skall till Stockholm i helgen), men självklart skall ni som kan gå till Salong IT. Jag var där förra året och det fanns t.ex en del riktigt vackra buketter att titta på.

• miks

Hej!!
    Jag hade jättegärna gått till salong it på söndags men är tyvärr bortrest i helgen. Blomrum som är en helt underbar blomsterbutik skall vara med, det hade varit kul att se.
    Jag är gärna med den 22:a. Kan hända att jag kommer lite senare än 18 dock. Vart ska vi träffas?

22/2-05 kl. 18.00
    Patsa
    Froggy1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005
    Golvmoppen
    miks

Kramar Malin

• Bröllopstokiig

Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses. Men VART ska vi ses?

Jag tycker att vi ska gå till ett café som inte stänger så tidigt som det gjorde förra gången vi sågs.

• augusti -05

HEJ!
    Är rätt ny härinne och undrar om det är försent att "hänga på" Er på träffar eller kanske känner Ni varandra redan och är lagom många. Hur ligger det till?

• Bröllopstokiig

augusti -05:

Det är bara att hänga på.
    Jag var med på förra träffen och det var första träffade för mig.
    JÄTTE TREVLIGT var det!!

• augusti -05

Låter bra!!!

Var blir det någonstans?

• martins pingla

Tjena tjejer!

Jag kommer oxå på tis!
    Lägger till mig på listan:
    22/2-05 kl. 18.00
    Patsa
    Froggy1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005
    Golvmoppen
    miks
    martins pingla

Ett förslag är att vi i alla fall träffas ngnstans där man kan få ngt att äta, för de som kommer direkt från jobb osv.
    Frågan är bara var?

Kram Jossan

Svar på tråden bt träff Göteborg 2