• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Anna gbg

Hej tjejer!
    Jag ska åka hemifrån nu så om det blir någon ändring av plats (annat än Lilla Kosmos) så kan någon väl ringa till mig? Mitt mobilnr finns på maillistan som vi gjorde efter första träffen.
    Annars syns vi där kl:18.
    Taxåmycket

• FROGGY1

HEJ ALLIHOP!! Känns som det närmar sej 18.00 ;)....alla vill så olika ställen men ska vi köra lilla kosmos denna ggn nu....så inte folk missar vart vi tillslut bestämde...?! Vi ses.

• TidigtUte

Patricia1977: Jag var väldigt tidigt ute, vi ska nu gifta oss i sommar, 20/8 så nu är det inte så långt kvar. Jag trodde oxå att jag var tidigt ute men det har ju visat sig att det är jag inte....

Tjejer!

Hoppas ni får det trevligt idag!!!

kram

• Brud_2005

Jag kommer också att gå till Lilla Kosmos. Om ni ändrar plats, var snäll och ring mig på min mobil (numret finns på maillistan från den första BT-träffen). Skall bli roligt att träffas!

• Bride2B..

fick ju inte va me :( *väldigt lessen i ögat*

• patricia1977

Heeej!

Annagbg och Brud2005, tidigtute, Tack för tipsen och råden om Ramonas. Jag kommer nog rusa runt i alla butiker och kunna bilda mig en egen uppfattning, men jag går ju hellre till de affärer som har trevlig personal och bra priser först...

Jag kunde tyvärr inte komma igår, men jag hoppas att denna träff inte var en engångs-företeelse.

Min sambo och jag ska åka runt och titta på kyrkor i helgen. Ska bli väldigt kul!!!

Många kramar (och glädjeskutt för lönen kommit!)

• Anna gbg

Juni-05. Lovade igår att maila något till dig. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var ;)Antingen var det dikten vi pratade om eller så var det en psalm... Kommer du ihåg?!

Ps: Sambon godkände ringen! Men vi går väl inte och "bokar" riktigt än.

• solkatt

patricia1977: Liksom Anna gbg fick jag bra service på Ramonas (jag "krånglade" ändå en hel del) så jag tror att det dagsformen + tur/otur som avgör... Vad gäller priser så hänger det samman med vilket märke man väljer. Maggi Sottero, La Sposa, Pronovias mm kostar dessvärre en del om man köper i butik. Kan finnas skillnader mellan butikerna, men lokalt inom Gbg tror jag de är ganska små. Märkte dock att Svahns i Kungsbacka låg lite billigare än Remanns på samma klänningar (Nixa & Aspera), har trevlig personal dessutom så kan vara värt ett besök om du gillar de märken som de saluför.

Tack för en trevlig träff igår förresten! Kul att äntligen få lite ansikten till vissa BT-nick .

solkatt

• Frank 2 B

Jag satt och läste er tråd och blev sugen på att hänga med på en träff. Nu hade ni en igår så det kommer väl dröja till nästa gång. Hur ofta träffas ni?

• Brud_2005

Tack för en trevlig träff igår tjejer!

patricia1977! Självklart skall du bilda dig en egen uppfattning om de butiker som finns i Göteborg. Ett tips är dock att du, när du hittat DIN klänning, hör dig för ang pris även i affärer utanför Göteborg. Jag gjorde det och "sparade" på kuppen drygt 4.000 SEK på min La Sposa-klänning (kan tilläggas att de skickar hit den för 150 SEK och jag behövde inte ens åka till affären i fråga för att köpa den).

Svar på tråden bt träff Göteborg 2