• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Anna gbg! Jag har nu lagt undan slöjan och har tänkt att åka dit antingen idag (om jag hinner) alt i morgon. Oavsett dag så kommer jag att vara där runt kl 17.30. Det skulle vara jätteroligt att få sällskap och det skulle vara jättesnällt om du ville ställa upp som smakråd!

• Anna gbg

Brud_2005: Var du och hämtade slöjan idag? Har haft så mycket annat att göra idag så jag såg inte ditt inlägg förrän nu. Men om du fortfarande ska dit imorgon så möter jag dig gärna där vid 17.30.

Har vi spikat (Lilla) Kosmos eller?

• Brud_2005

Anna gbg! Jag kunde inte hålla mig utan var förbi och köpte slöjan idag .

Skall vi vara i Linné så följer jag gärna med dig som smakråd i morgon (kan alltså vara där runt ca kl 17.30). De hade massvis att välja på (till skillnad från många andra butiker där man tvingas beställa slöjan och sedan vänta 3 månader på att få slöjan) och jag upplevde servicen som väldigt bra. Hur de ligger till prismässigt vet jag inte, men jag tyckte att det var värt mycket att få slöjan med mig hem med en gång. Maila mig så kan vi bestämma hur vi gör.

• FROGGY1

Japp!!! Då var det klart. Klänningen betald igår kväll och ordern gick iväg på min klänning via ebay.....hua va nervöst...det var lite trickigt innan man fick koll på allt som skulle fyllas i....;) Nu e det bara o vänta....& hoppas att klänningen är så där fin o underbar som man tror. Tjejjer, vart ses vi ikväll???????? Vi ses ! kram

• TidigtUte

Patricia1977: Välkommen hit!!!

Jag kan tyvärr inte komma ikväll, har fått förhinder....
    Hoppas ni får trevligt, synd att jag inte kan...

kram på er!

/A

• patricia1977

Tidigtute!

Tack tack! Hur tidigt ute är du?!

Någon som varit inne på Ramonas och tittat på klänningar! Har hört att de är dyra och dessutom har otrevlig personal. Stämmer det?!

Hej hej!

• Brud_2005

patricia1977! Först och främst välkommen hit!

Jag kan inte uttala mig om priset vad gäller Ramonas klänningar, men det är då ingen affär jag kan rekommendera... Personalen (med något undantag) är inte det minsta service minded och jag blev inte så imponerad av deras utbud heller...

• Anna gbg

Brud 2005: Jag väntar nog lite med att titta på slöja i alla fall... En annan gång.

Froggy: Härligt! Förstår att du är förväntansfull!! Vet du hur lång tid det kommer att ta?

Patricia1977 : välkommen. Måste tyvärr säga att det finns fler butiker i stan som inte har någon vidare service. Vill inte nämna några namn och ger dig förutfattade meningar. (Vi kan ta det ikväll i så fall). Jag har varit på Ramona och fick bra service - men om jag hade tur eller Brudd_2005 hade otur - det vet jag inte.

• Bröllopstokiig

Är det OK med er tjejer att vi den här gången träffas och tar en fika på lilla Kosmos idag?
    Det skulle underlätta en hel del för mig.

• Bride2B..

åhh, jag vill ju också komma på en BT träff :(

Jag jobbar från 16.00-22.30 *suck*
    Skulle vi inte närmast träffas på bröllopsmässan? kan vi inte ta och träffas under andra helgen på februari, 12-13:e kanske???

/Julie

Svar på tråden bt träff Göteborg 2