• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • C.A

Anna gbg:
    Du har fått mail från lilla mig!

• FROGGY1

Hej vänner! Så blev det tillslut klart i min storleksjakt och klänningsvånda;)..var och provade ut storlek igår och enligt dom ska jag ha storlek 40 och översatte det raskt till 12 (Anna-gbg samt Kosterbrud rätta mej nu om jag tänker fel).Igår kväll (med sambon samt ett STORT glas rött;) gick vi in på ebay och skulle köpa. Grejjen var det att då sände automatiskt ebay svaret till mitt e-mail som naturligtvis är mitt jobbs och därför kunde jag inte fortsätta igår...MEN imorrn måndag kväll kan jag förhoppningsvis sätta punkt för min "jakt" och vänta in min Dion klänning.......ni som hjälpt mej på vägen har ett särskillt tack från mej som var helt velig i början.....Nu ser jag fram emot att träffa er på tisdag. Ställe?? Något där vi absolut inte behöver leta plats (lilla Kosmos vid grönsakstorget har väldigt få bord.....) Finns fler förslag kanske ?? Må gott , Kram mej

• Brud_2005

Jag var på lilla Kosmos vid Grönsakstorget idag och jag passade då på att fråga om de trodde att det skulle vara svårt att få bord om man var ett lite större sällskap. Tjejen som jobbade sade att det brukar vara väldigt lugnt på vardagskvällarna (och det var det då jag var förbi där i förra veckan) så det kanske kan vara ett alternativ trots allt?!

Igår hittade jag (äntligen!) en slöja i en affär på Linnégatan som jag tror att jag skall köpa (försöker intala mig själv att den är nog så bra som de belgiska jag tittat på). Det känns trots allt som om det är bra att se hur den ser ut i verkligheten och inte bara på en liten bild innan man slår till...

Anna gbg! Jag hade inte bilden kvar, men har lyckat fotografera av den så jag tar med den till dig på träffen!

Froggy! Underbart att du nu äntligen skall beställa din drömklänning! Ta gärna med en bild på den på tisdag- jag är nyfiken!

• Anna gbg

Ca: Tack för mailet! Det ar inte riktigt en sån som brud_2005 hade på bild. Den var mer "randig" om jag minns rätt. Men jag måste säga att den jag fick bild på från dig var otroligt effektfull. Lite trollsk på något vis. Men att välja på... HUA :)

Brud_2005: så himla snällt av dig!!

Froggy: Lyckea till!! Blev det den som var på Kosterbruds länk? (men det var ingen auktion på den - det var väl fast pris - eller?!)Hur lång tid är det kvar tills du vet?

• Brud_2005

Anna gbg! Det är bara roligt att kunna hjälpa till!

• Juni-05

Hej tjejer

Hoppas att helgen har varit bra!
    Vad säger ni om morgondagen!?!
    Det har öppnat ett helt nytt Cafe på Linnegatan (minns inte vad det heter) ligger på hörnet Linnegatan Olivedalsgatan.

Eller ska vi försöka med Lilla Kosmos?

• Brud_2005

Linnégatan hade varit suveränt bra för mig för då hinner jag till Johans högtidskläder och köpa slöjan jag sett där innan träffen!

• Anna gbg

Brud_2005: När tror du att du kommer vara på Johans (om det nu blir att vi träffas i Linnéstan)? Jag är lite sugen på att titta på slöjor Tänket hör aom det finns slöjor i "blusch" (färgen på min klänning) och vad de kostar osv...
    Kanske fler som är sugna?

• patricia1977

Hej brudar!

Jag är ny här! Från Göteborg med ett inplanerat bröllop antingen den 22 eller 29 april 2006 (!). Vi är lite tidigt ute, men känner att det är lika bra. På så sätt kan vi spara tillräckligt med pengar och hitta den perfekta kyrkan och den perfekta lokalen. Då kan vi även ha is i magen och leta upp billigare alternativ.

Förslag på fina lokaler och catering-firmor i Gbg-trakten mottages tacksamt av en absolut gröngöling på området!

Hälsn Patricia

• Bröllopstokiig

Hej Tjejer!

Jag tycker det är bättre att vi tar nya Kosmos som vi hade bestämt, för det är så väldigt svårt & dyrt att hitta pakering i Linnè området vid den tiden.

/Patsa

Svar på tråden bt träff Göteborg 2