• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Anna gbg

Det är en helt fantastisk maggi sottero!! Axelbanslös, omlott med brodyr och "kristaller".
    Jag är så himla nervös över hur den ser ut "live" (bilder ger ju sällan en rättvis bild)och hur den kommer att se ut på mig!?!
    Tänk om det inte alls blir bra! Om den inte passar och om det är någon konstig färg eller något. HUA HUA HUA

• Kosterbrud

Jag har också fastnat för Maggie Sottero klänningar, de är verkligen fantastiska!
    Det låter misstänkt likt den jag har fastnat mest för

Jag har provat flera på Remanns och Tony's och alla har varit minst lika vackra i verkligheten, så det blir säkert bra!

Men du är modigare än mig för jag har inte vågat köpa än via ebay...är lite osäker på storlekarna och så.

• miks

Jag är med den 23:e!
    /kram Malin

• FROGGY1

Halloj!! länge sen jag skrev nåt men jag är oxå fortfarande me 23/10. då ska jag ha klart helt full ut både kyrkan o lokalen...gifter mej ju inte förrän 3/9 så det är ju ingen panik ;) men ändå....jag vill som ni börja kolla klänning noga....är sugen på helt axelbandslös(verkar vara populärt på denna tråd;)...kanske kommer nyheterna januari 2005??? nån som vet?? jag vill ha ett stort utbud o välja på och det kanske är bra om man väntar och ser om det kommer mer...???? hur som helst så ses vi den 23/10 och växlar idéer...kanske har jag några att dela med mej med...DAllandra...du skrev på den tråd jag öppnade om det här med barnfritt på bröllop.;)..vi ses alla. kram

• Malisen

Halloj FROGGY1 och ni andra; Det kan nog vara värt att vänta in 2005 kollektionen om man hinner det...klänningen jag har köpt är en Romatica, modell Atlanta och tillhör 2005 års kollektion. Tyvärr finns den inte på nätet ännu men jag skall försöka fixa en bild tills vi ses.
    Men en liten beskrivning kan jag väl försöka mig på färgen är ivory, axelbandslös, med en 8 cm bred bård längst upp i som är stenbeströdd, vid kjol med långt släp som är lite broderat.
    Är så nöjd att jag hittade den!!!!
    Det skall bli kul att träffa er alla !

• Dallandra

Anna gbg : Ja större motivation är väl svårt att hitta :)

Det riktigt kryper i mig efter att börja prova :)

• Lindilus

Hejsan alla!

Vad roligt att se att vi har blivit ännu fler som vill träffas den 23:e!

Ska bli skojigt att träffa er alla!

KRAMIS
    /Lindilus

• Millemo

Attans.. Jag jobbar den lördagen - men jag vill helt klart vara med nästa gång vi/ni träffas!

Jag heter Camilla och sambon Nicklas jag 26/han 25 och vi ska gifta oss den 27 augusti 2005. Kyrka och lokal bokad. Spanar för fullt på klänning, fastnade för en Maggie Sottero, men den var inte lika fin i verkligeheten som på nätet, nu är det en nixa som hägrar, men jag har tänkt att ta mig till Kungsbacka och Swahns för att spana - pluggar endel för tillfället - så vi får se när det blir...

Här om dagen "sprang" jag på min brudbukett ;) - på väg hem från skolan gick jag in en liten sväng i en blomsteraffär och där var den!! En tätbunden bukett med vita liljor!! Urläcker - nu försöker jag hitta en bild på nätet som jag kan visa för min florist!!

• TidigtUte

Va kul att det är så många som kan den 23/10.
    Ville bara skriva det....!

• Lindilus

Hejsan tjejer!

Här är en liten uppdatering av listan..hoppas som vanligt att jag inte har missat någon! Då får ni lägga till er

Lördag 23/10 kl 12 Bönor o Bagels:
    Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus
    Miks
    Kosterbrud
    Froggy1
    Brud-05
    Dallandra
    Längtansfull
    Espera