• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Lindilus

Hejsan!

En liten uppdatering av listan..tror vi är 15 st nu..

Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus
    Miks
    Kosterbrud
    Froggy1
    Längtansfull
    Malisen
    Tidigtute (Anna)
    Juni-05 (Lotta)
    Maj-2005 (Pinglan-75)
    Vickan7 (Viktoria)
    Brud_2005 (Linda)
    C.A

Ska bli trevligt att träffa er alla imorgon!

KRAMIS
    /Lindilus

• StinaJ

Hej hej. Ska bli roligt att träffas imorgon. Bara undrar för mig som är ganska nyinflyttad, någon som kan rekommendera vart jag ska ställa bilen???

• StinaJ

Hej igen. Sorry men jag kan inte heller komma imorgon... Fyller år på måndag så sambon har bjudit hit gäster på söndag... Bör nog städa innan de kommer.. Tråkigt. Hoppas på att träffa er en annan gång!

• C.A

Äntligen blev det av! Tack tjejer för en kul träff. Ser fram emot nästa!

Kram CA

• Maj-2005

Hej tjejor!

Tack för en trevlig fika. Hoppas vi kan alla samlas snart igen..ser fram emot detta!
    /pinglan -75

• Malisen

Tack för en trevlig träff idag! Helt fantastiskt att vi blev så många!

Kram Malisen

• Brud_2005

Håller med om att det var jätteroligt att träffas- ser fram emot nästa träff

Kram Brud_2005

• Längtansfull

Hej på er allihopa!

Det var verkligen kul att ses, synd att jag inte kunna stanna längre. CA, din bok imponerade ;) Vi får se till att ses snart igen, det finns ju massor att prata om. Malisen, ditt hotelltips gick hem hos min kille!

Kom just och tänka på den gamla mannen som höll för öronen när någta av oss skrattade lite för högt

• TidigtUte

Hej hej!!!!
    Kul vi hade idag, fick många idéer o tips!!!
    Var det någon som fick med sig mail listan? Hoppas vi ses snart igen.
    kram o gonatt

• Kosterbrud

Hej!

Tack för en jättetrevlig fika!! Det var roligt att höra om allas planerande och få lite tips och idéer. Håller med om att din bok verkligen var imponerande C.A. Där ligger man i lä

Jag fick med mig mailing-listan så jag skickar ut den på måndag. Vi som satt kvar lite längre pratade om att träffas en gång i månaden för dem som vill och vi föreslog söndagen den 21/11 kl 16. (Jag kom iofs på att jag är bortrest då) Men vi får väl se om det är en bra dag, annars blir det ju fler träffar

Kram på er!

Svar på tråden bt träff göteborg