• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • PetraM

Får man hänga på nästa gång eller?
    Kunde ju inte i lördags...

• brud-05

Jag följer också gärna med nästa gång!

• martins pingla

Hej hej!

I lördags var det ngn som snackade om att det skulle komma ut en bröllopstidning i dagarna...när var det???

//Jossan

• FROGGY1

Det var inte jag som nämnde det men jag vet att Bröllopsmagasinet ska i oktober ge ut ett nummer.....det borde vara ute nu...det är väl den största mest kända tidning i samband med bröllop...sen finns det en massa utländska också;)som jag har köpt men det finns mer tips som man kan använda sej av i den svenska......Jag vill se bröllopsfrisyrer!!!!!!Nån som vet vart man bäst kollar upp sådant (finns det någon bra sida på nätet som visar MÅNGA varianter????) Vi hörs!

• Kosterbrud

Bröllopsmagasinet kommer ut idag

• FROGGY1
    Härligt ! Då ska det handlas idag alltså.....!
  • martins pingla

HIHA!!!
    Då är det racerfart till affären och sen hem till soffan och lusläsa...
    Här ska hittas klänningar!

• TidigtUte

Samma här!!!!
    Ska gå igenom varje sida som en scanner!!

Är det någon som kommit på något annat datum då det verkade som om många inte kunde den 21/11?
    kram Anna

• Lindilus

Hejsan!

Det var nog jag som nämnde det i lördags och alldeles riktigt som nämnt ovan har den kommit idag!!

Såg den i skyltfönstret imorse i en affär så efter jobbet blir det till att köpa den direkt!

KRAMISAR
    /Lindilus

• FROGGY1

Lindilus: är den vit i bakrunden ??? är det nr 15 ???? ringde affären och dom beskrev den så.....kan det stämma ???? 69 kr ????? så det inte blir fel.....;)

Svar på tråden bt träff göteborg