• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • TidigtUte

Hej!!!
    Ska till Linne imon, kan då kolla nåt bra café som vi kan vara på, tror oxå att bönor & bagels blir för tajt...!
    Ska bli jättekul att träffa er alla!!

• Anna gbg

TidigtUte
    kanske läge att boka bord (eller åtminstånde varna ;)personalen) om du hittar något bra kafe´.

• Malisen

Hej!

Så bra, jag har också gått och tänkt på att Böner & Bagels inte kommer räcka till för så många brudar! Det är faktiskt väldigt litet, trodde max vi skulle bli 3-4 stycken när jag startade tråden!
    Skall bli spännande att se vad Tidigt Ute hittar. Vi ses på lördag!

Malisen

• FROGGY1

följer med spänning vart det blir;) hur som helst så blir det kul att träffa så många tjejjer som alla ska gifta sej nästa år!!!Blir så kul att snacka med alla er som vet hur detaljerad man kan bli med allt planerande...;) vi ses....vart det nu blir..kul !Kram mej//

• martins pingla

Spännande, spännande....att vi blir sååå många. Trodde nästan att jag var ensam planerande i GBG ett tag. Men ack va fel jag hade ...

Ser fram emot lördagen...Ska bli skönt att få ett litet avbrott mitt i tentaperioden...
    kram på er alla
    /Jossan

• Dallandra

Följer med spänning vart det blir på lördag :)

Ser verkligen framemot det :)

• Kosterbrud

Jo det var det vid Linné/Olivedalsgatan jag menade. Coffe..nånting heter det nog ja.
    Men det är ju jättegulligt om tidigtute kan kolla upp något...ska verkligen bli roligt att träffa alla och få prata av sig om allt bröllopsbestyr som snurrar i huvudet Vi ses!

Kram på er!

• TidigtUte

Som sagt jag kollar idag. Ska kolla på brudklänningar och lite annat så jag meddelar imon.
    kram på er!

• TidigtUte

Förresten, e det någon som har en uppdaterad lista på hur många vi är. Bara så jag vet om jag går in och beställer bord/förvarnar personalen.
    /Anna

• Lindilus

Hejsan Anna!

Vad bra att du ska spana lite
    Tror att alla är med på listan här..hoppas det. I sådana fall är vi 18 st nu Vad roligt!

Lördag 23/10:

Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus
    Miks
    Kosterbrud
    Froggy1
    Brud-05
    Dallandra
    Längtansfull
    Espera