• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Malisen

Hej! Kom att tänka på att det kunde vara kul om vi tar med tex en bild på klänningen etc...man är ju lite nyfiken.
    Har själv fixat ett kort på min klänning som ej finns i katalogen ännu...
    Vi ses på Lördag!

• Anna gbg

Jag ska försöka hitta utlämningsstället som sitter och håller på min klänning nu!! Jag är så nervös!
    Problemet jag inte kan prova den hemma utan måste vänta till imorgon och prova den hemma hos min tärna....(oooh det käns somjag svalt en snöboll :))

• FROGGY1

Bra idée Malisen! Särskillt för mej som vill ha inspiration när jag snart ska ut och leta klänning...Har haft 1 sak varje vecka nu ett tag så det börjar ta form...klänning ligger på tur kan man säga ;)kul att höra hur långt alla kommit och med vilka olika saker!Alltid kan man tipsa någon om nåt!!Vi ses

• C.A

Tar med min "planeringsbok". Arbetskamraterna säger att jag är manisk när det gälller planeringen av mitt bröllop. Jag tycker mest att det är praktiskt att samla alla tankar och idéer på ett och samma ställe.

Kram CA

• Kosterbrud

Tycker inte alls du är manisk CA för jag har en likadan så då tar jag med min också!

Bra idé med att ta med bilder...då kanske ni kan hjälpa mig att bestämma klänning

Kram

• Anna gbg

Jag tar med rubb och stubb - allt utom m2b. Han vågade inte följa med hi hi...

• StinaJ

Jag tar med lite bilder också... Kul idé!!! Roligt att kunna träffas och utbyta tankar och idéer

• brud-05

Hej allihop! Tyvärr kan inte jag följa med på lördag..Har dykt upp en annan sak..
    Men jag följer gärna med nästa gång!
    Ha det så jättekul!
    Kram Jenny

Tar bort mig på listan.
    Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus
    Miks
    Kosterbrud
    Froggy1
    Dallandra
    Längtansfull
    Malisen
    Tidigtute (Anna)
    Juni-05 (Lotta)
    Maj-2005 (Pinglan-75)
    Sara R (Sara)
    Vickan7 (Viktoria)
    Brud_2005 (Linda)
    C.A

• Dallandra

Hej alla brudar!

Jag har tyvärr blivit sjuk och kan nog inte komma imorgon :(

Fy vad trist det känns, hade verkligen sett fram emot det! Men det kommer förhoppningsvis fler träffar...

Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus
    Miks
    Kosterbrud
    Froggy1
    Längtansfull
    Malisen
    Tidigtute (Anna)
    Juni-05 (Lotta)
    Maj-2005 (Pinglan-75)
    Sara R (Sara)
    Vickan7 (Viktoria)
    Brud_2005 (Linda)
    C.A

• Sara R

hej,
    tyvärr kommer inte jag heller, annat kommit emellan. Men det blir väl fler träffar framöver?

Sara

Svar på tråden bt träff göteborg