• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Malisen

Anna Gbg; Jag tror att jag hinner det (Svahns tisdag 16) måste dock kolla upp exakt vart det ligger eftersom jag inte kan Kungsbacka alls. Vi kan väl höras lite närmre, det vore verkligen kul att ta en titt!!!

• miks

Anna-gbg: Är du från kungsbacka?*nyfiken*
    Jag bodde i Onsala i åtta år så jag gick gymnasiet i kba. Jag är också 28 år.

• Malisen

Anna Gbg: Jag följer inte med imorgon till Svahns...Jag har nämligen köpt min klänning på Remanns i Lördags!!*lycklig*

Lycka till, så ses vi den 23/10 kl 12.00!!

Malisen

• Anna gbg

Miks: nej jag är inte från Kungsbacka. Jag är smålänning från början :)

Swahns ligger inte mitt inne i "centrum". Det enda jag vet är att det ligger i närheten av en sporthall. Men gå in på eniro.se - där kan man få fram vägbeskrivningar.

Malisen: Grattis till klänningen!! Har du någon bild? Har du ingen "elektronisk" bild får du ta med ett foto den 23:e :)
    Jag har beställt min klänning från E-bay och väntar den denna eller nästa vecka. Det är så spännande!!! Men jag ska kolla efter kläder till min m2b och på skor och tiara och tärnklänning och så vidare...

Vi syns imorgon

• miks

Anna: Vad lustigt, jag är växjöflicka... Flyttade därifrån 1988 men har fortfarande mycket släkt och familj kvar. Pappa bla. Ska gifta mig där och ha festen på kronobergsslottsruin.

Tyvärr så kan inte jag heller komma till swans i morgon. Pappa kommer hit från växjö med våra förlovningsringar som vi har förminskat samt graverat. Då vill jag ju va hemma.
    Kram Malin

• Kosterbrud

Ang. Swahns: Är det någon som skulle vilja ta en sväng till Swahns någon annan dag?
    Jag kan tyvärr inte imorgon men skulle ändå gärna vilja ta en sväng dit. Hade varit roligt om någon mer ville följa med, annnars ses vi den 23:e

/Kosterbrud

• Juni-05

Hej
    Jag vill gärna med följa med den 23/10
    Jag heter Lotta och är 26 (snart). Jag och min sambo Per ska gifta oss den 4/6 2005
    i Sankta Birgittas Kapell. LÄNGTAR!!!

Lördag 23/10 kl 12 Bönor o Bagels:
    Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus (jag)
    Miks (om hon kan byta bort jobbdag)
    Kosterbrud
    Froggy1
    Brud-05
    Dallandra
    Längtansfull
    Espera
    Malisen
    Tidigtute (Anna)

• Juni-05

Hej
    Jag vill oxå följa med på brudfika!
    Låter kanon kul att träffa er alla.
    Jag heter Lotta och är 26 år (snart).
    Jag och min sambo Per ska gifta oss den 4/6-2005 i Sankta Birgittas Kapell

Lördag 23/10 kl 12 Bönor o Bagels:
    Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus (jag)
    Miks (om hon kan byta bort jobbdag)
    Kosterbrud
    Froggy1
    Brud-05
    Dallandra
    Längtansfull
    Espera
    Malisen
    Tidigtute (Anna)
    Juni-05 (Lotta)

• Malisen

Hej Juni-05!

Vi skall också gifta oss 4/6 fast i Torslanda kyrka! Vi var också inne på St Birgittas Kapell, hade tom en bokning där men kände sedan att vi ville gifta oss mer "hemma vid". Roligt att du vill komma med den 23/10

Malisen

• Maj-2005

Ytterligare en blivande brud som är intresserad av att träffa er på Bönor och Bagel. Jag och min sambo skall gifta oss den 14 maj i Örgrytes Gamla Kyrka. Känner maj-05 och idag skall vi prova brudklänningar för första gången....himla kul
    /Pinglan-75

Svar på tråden bt träff göteborg