• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Juni-05

Hej Malisen

Tack, det ska bli jätte kul att träffa er alla brudar!
    Vi bor i stan så det känns bra att gifta sig vid klippan.
    Kul att ni med gifter er den 4/6, ni kanske avbokade en bättre vigsel tid en den vi fick. När avbokade ni?

• Maj-2005

Sorry....min älskade maj-05...du heter faktiskt juni-05. Du ringde just och nämnde detta...rätt skall vara rätt!
    Blev lite nervös när jag knappa på tangenterna Love yahhh

• Malisen

Juni-05; *skäms* men vi har faktiskt inte ringt själva samtalet och avbokat än men jag skall göra det, men måste ringa hemifrån då ingen vet om våra planer än på jobbet...Usch vad dum jag känner mig nudå...Hursomhelst jag vill minnas att vi har 15.00 bokat, intresserad???

Skamsen Malis

• Juni-05

Malisen, Mycket intresserad. Vi har bokat 14.00 men skulle gärna vigas 15.00 istället!
    Det var ju kanon bra att du inte har avbokat ännu:o)
    När planerar du avboka!?!?

• Maj-2005

Är det någon som skall gifta sig den 14 maj???? Isåfall hur har ni tänkt fira eran stora dag???? Vi kommer att ha vår fest på Hamngatan...har någon varit på fest/bröllop tidigare i dessa lokaler???
    Hör av er....en desp.frågande pingla

• martins pingla

Va kul det är att se att så många ska med den 23:e.
    Idag har jag varit hemma sjuk så jag har passat på att sitta och planera lite...men det känns som det börjar bli dags att åka och titta på klänning snart. Jag blir sugen när jag läser att "alla andra" provar....

förkyld-kram på er

• Dallandra

Jag ser oxå fram emot att träffa alla den 23:e :)

Är oxå sugen på klänning men jag ska nog avvakta lite..har fått för mig att jag ska gå ner 3 kg.. får väl se hur det blir med det :)

• Anna gbg

dallandra:
    Gör som jag - köp en klänning som förmodligen är för liten. Det är motivation får jag lova
    Sanningen är den att jag är jättenervös. Jag har köpt en helt underbar klänning från E-bay men jag är lite osäker på storleken. Det är förvisso snörning i ryggen så jag tror inte att det ska vara några problem. Men ändå GULP.... Klänningen skickades med flygfrakt från USA i fredags. Någon som vet hur lång tid det brukar ta?

• Kosterbrud

Anna gbg: Jag funderar också att köpa min klänning från Ebay. Vad är det för klänning du beställt? *nyfiken*
    Hoppas du blir nöjd!

Svar på tråden bt träff göteborg