• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Lindilus

Hejsan alla!

Här är en till som tycker att det vore trevlig med en träff
    Har sett förslag både den 23:e och 26:e..vilket är det som gäller? Eller är det två olika träffar?

KRAMIS
    /Lindilus

• StinaJ

Martins pingla: Jag heter Stina, som du förstår, snart 22 år, bor i Lerums kommun. Gifter mig (förhoppningsvis) 9/7-05 (har inte bokat kyrkan än)

• miks

Jag är också gärna med! (om jag inte jobbar den dagen.. Kan inte mitt schema så långt fram ännu.)
    Jag bor i göteborg men ska gifta mig i småland 13/8.
    Skulle vara jättekul med en träff med fler blivande brudar för alla vänner och arbetskamrater är redan trötta på allt bröllopssnack.. !
    Tycker det låter bra att vi göteborgsbrudar håller oss till denna tråden nu..
    Kram Malin

• Kosterbrud

Hej!

Jag följer också gärna med!
    Bor i Göteborg men skall gifta mig den 6/8 i Strömstad. Heter Petra och tycker det hade varit jättekul med en bt-träff

/KRAM Petra

• Lindilus

Hejsan alla!

Verkar vara många som vill träffas, roligt!!
    Glömde skriva att jag kan den 23:e förut, så blir det en träff kommer jag gärna!

KRAMIS
    /Lindilus

• FROGGY1

Vet oxå att det ligger 2 trådar nu med samma sak;)...jag kan på båda tiderna 23/10 samt 26/10...det kanske blir 2 träffar då om några inte kan den på nåt av tiderna...??? Vad säger ni ? hur många blir vi till 23/10 i första svängen ???????
    Info mej:gifter mej 3/9 -05, 30 år bor i Gbg men gifter mej på annan ort. Må gott !

• brud-05

Hej!
    Jag hänger också gärna med den 23:e!
    Är 23 år, gifter oss 2/7, men inte i Göteborg.

• Lindilus

Hejsan alla!

Här är en liten sammanställning över vilka som kan den 23/10:

Malisen
    Stina J
    Anna gbg
    Martins Pingla
    Lindilus (jag)
    Miks (kunde om hon inte jobbar)
    Kosterbrud
    Froggy1
    Brud-05

Hoppas jag inte har missat någon nu, då får ni säga till

KRAMISAR
    /Lindilus

• FROGGY1

va kul ! då e vi 9 st enligt din lista ...hoppas de som kunde 26/10 kan nu också som sagt ! vi syns allihopa !

• StinaJ

Vad roligt att det är så många som kan komma. Ska bli jätteroligt att träffa er allihop.

Svar på tråden bt träff göteborg