• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Brud_2005

Längtansfull- vad roligt med ert hus! Hoppas få höra mer om det på BT-träffen den 5:e!

Roligt att det är så många som kommer på nästa BT-träff (fast usch vad långt det är kvar tills dess- över en månad...).

• Kosterbrud

Hej Tjejer!!

Hoppas allt är bra med er och att det går bra med bröllopsbestyren
    Måste bara berätta att vi blev tomtägare igår..Äntligen!!! Efter att ha letat och letat i 1,5 år så slog vi till och kan nu börja bygga vårt drömhus

Kram på er!
    /Petra

• Brud_2005

Kosterbrud: Ett stort grattis!!! Var ligger tomten?

• Kosterbrud

Tack!!
    Den ligger ut mot Marstrand, ungefär vid Rörtången.

• martins pingla

Va kul det låter!!!

En av mina bästa vänner bor precis där...Lahälla..säger det dig ngt?

Vi blev husägare för två veckor sen och det känns hur bra som helst!

Kram på er!
    /Jossan

• Kosterbrud

Jaha, va kul!
    Lahälla säger mig inte så mycket, är inte så jättebra bevandrad i området ännu.

När flyttar ni in i nya huset?

Kram
    /Petra

• martins pingla

Vi bor redan i huset
    Har hyrt det i nästan ett år, och så kände vi att vi trivs så bra att vi ville köpa det och så gick affären igenom... känns jätteskönt!
    Så nu är det opration renovering, visserligen inget gammalt hus (11år), men lite nytt kök, badrum osv....
    Älskar att greja med sånt!

/Jossan

• Kosterbrud

Åh vad skönt det måste kännas att ni fick köpa det då! Var bor ni?

Ja, det finns väl alltid saker att greja med när man har hus, men det är ju det som är mycket av charmen

• martins pingla

Vi bor i Ale kommun...

Javisst, det finns alltid ngt att pyssla med. Men det är ju jättekul (oftast)....

Igår var jag ute med min syster och shoppade lite...va mycket fina ljusstakar det finns nu alltså. vill bara ha nytt, men sansade mig lite och köpte en burk med färg på sprayburk och sprayade mina mässingsljsstakar som blev så hiiiimla läckra! Så nu behöver jag inte köpa nya!

Annars är det lugnt på bröllopsfronten??
    Det är inte så mycket "action" på tråden längre...vad händer i allas liv?
    Jag har suttit och pillat lite med hur våran inbjudan skulle kunna se ut, men det är bara i datorn än så länge.

//Jossan

• Längtansfull

Jossan! Kul att ni också har köpt hus, även om ni redan bodde i ett! Det verkar vara senaste trenden bland Göteborgsbrudarna. Kanske därför aktiviteten har varit lite dålig här. Ska förresten provsmaka vår mat imon, har lite olika rätter att välja mellan, mums!

/L

Svar på tråden bt träff göteborg