• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Bride2B..

när blir nästa BT träff?

• Kosterbrud

Tror nästa träff var den 5:e december..ska bli kul!

Vet ni vad?! Jag har beställt min klänning idag, via ebay. så nu blir det nervös väntan tills jag får den...

Kram på er!

• FROGGY1

kosterbrud: Lite nyfiken..vad blev det för klänning??? Finns det bild ??? är det svårt att beställa från ebay ??? Vad fick du betala ? hade du provat klänningen innan i affär ?? som du ser....lite frågor ;)

• Dallandra

Ska på kalas den 5:e så jag kan nog inte denna gången heller :(

Kosterbrud :Jag fick min klänning från ebay i onsdags och den är helt underbart fin, mycket finare än på bilden, kvalitén är fantastisk. Jag betalde 1100 kr med frakten, underkjol, slöja och handskar. ett rikgit kap! Vem har du beställt av?

• Anna gbg

Kosterbrud: så du vågade dig på ebay i alla fall ;) Bra! Är det någon av klänningarna som du skickade bild på?

Till alla:
    Har vi spikat någon plats och tid för nästa träff?
    Jag ser så fram emot det!

• Längtansfull

:) :) :)

Idag köpte vi biljetter till kent! Ska bli grymt att se dem igen, de har varit mina favoriter sen Verkligen släpptes!

Någon mer som ska dit?

:) :) :)

• TidigtUte

Längtansfull: När e konserten? Vi var och såg dom när dom var i Scandinavium, dom e gryyyma!!!!

• smilie

hej
    här kommer en till brutta som skall gifta sig i sommar, åh det är så spännande.
    christine m radhus

• gladhannapanna

Kan inte heller den 5/12. Blivande svärmor fyller 70.... Får bli nästa gång för mig!

Svar på tråden bt träff göteborg