Hej allihop!!!
Jag är såååå glad idag!!!
Jag och syrran va och kollade på klänningar HELA dagen idag!!!!Men guuud va mycket fina klänningar det finns!!!
Jag har hittat ett antal som jag kan tänka mig...om man säger såhär:jag blev inte mindre förvirrad av att prova dem kan jag meddela...
Vi va först på Remann´s och fick jättebra bemötande och de hjälpte till jättemycket...sen gick vi till Johan´s och det va ju absolut inte samma stuk på affären, men hon va ändå trevlig och hjälpsam (jag hittade en suuupersnygg halterneck klänning där), men sen åkte vi även till Tony´s och vilken jäkla surgubbe som jobbade där. Ok, de hade mycket fina klänningar att välja mellan, men jag köper inte en klänning av en sån surtratt!
Va, konstigt...jag trodde att de skulle vara jättevänliga och verkligen sälja. Jag menar...hur många klänningar kan de egentligen sälja per dag??? De borde ju vara liiite mer tillmötesgående tycker man.
Min snälla söta mamma sa även idag att hon och pappsen betalar klänningen...Lyx!
Plus att min sambo och jag har varit på banken idag och våra önskemål gick igenom ang vår renovering vi ska göra i huset!
Vilken lyckodag alltså!
E bara så superglad!
Jaja...ikväll ska vi fira med lite goda skaldjur...det innebär att jag inte har hunnit plugga ngt till min tenta som e på lör..huuuu..det blir till att tokläsa imorgon HELA dagen om jag kan släppa tankarna på allt detta.
Kramis på ER!!!