• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • martins pingla

Hej tjejer!!!

Jag tror jag har bestämt mig!!!

Klänningen jag visade i söndags med halterneck är den "rätte" för mig!!! Jag ska in och prova en gång till innan jag beställer från China...(för att vara på den säkra sidan)...

Ha en trevlig helg!!!
    Hälsningar Jossan

• Längtansfull

Kul o höra Jossan!

Hoppas det går bra att beställa klänningen då!

/L

• Anna gbg

Tidigtute, Bride2b, Vickan - ni har fått mail (hoppas jag?!)

malisen - har jag skickat till dig?(jag är så förkyld så de känns som jag har hela huvudet fullt med bomull! Har ingen koll idag...)

• C.A

Missade tyvärr träffen i söndags. Blir dock nyfiken på festprogrammet alla talar om. Var det ett färdigt program, med texter,korsord, serier, frågor mm. eller var det omslaget som visades upp?

• TidigtUte

Anna gbg: Det går troll i detta tror jag för jag har fortfarande inte fått något mail. Tror du att du skulle kunna försöka en gång till på min jobbmail anna.soderberg@factor.se
    Tack!

• Bride2B..

Anna gbg.. tack så jättemycket för festprogrammet. Hoppas vi kan träffas snart (på nästa BT möte)..
    Kramis

• Anna gbg

Tidigt ute!
    Jag har skickat på din jobbamil! Jag fattar ingenting...
    Men jag kan prova igen...

• Anna gbg

C.A
    Jag hade med mig mitt lilla program. Jag har skrivit lite om mig och min m2b, kyrkan, festlokalen, stjärntecken, allsånger med mera. Inte jätteavancerat men några ville ha det som lite inspiration...

• C.A

Anna gbg:
    Tack för ditt svar. Ska ni göra era egna festprogram? Är det många som ska göra det?
    Själva har vi tänkt att tärna, bestman, toasmaster och toastmadame ska få koka ihop något. Möjligen så ska vi skriva ihop en lista över gästerna och några rader om var och en av dessa. Kan vara lite svårt för andra eftersom de inte känner alla. Annars så tycker vi att festprogrammet skall vara en överraskning för brudparet med "lagom" pinsamma bilder och historier i.

• TidigtUte

Anna gbg: Ja visst e det konstigt.... fattar ingenting. Hoppas det funkar nu.

Svar på tråden bt träff göteborg