• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Bride2B..

hörde att det skulle vara en ny träff i januari.. :) den ska jag skriva upp mig på.. tror det var den 4:e

• miks

Hej på er!
    Anna, allt bra? Jag mår bara fint! Fick du pratat m prästen personligen? Det kan väl aldrig vara så att man blir utan präst? Om hon inte jobbar den dagen får man väl den prästen som är i tjänst? Jag har inte ens funderat på det här med präst för jag känner ingen i den församlingen. Det trodde jag man fick "tilldelat sig" en präst om man inte har haft några önskemål... Kanske skulle kolla upp det...

Blev det bestämt ang en ny bt:träff på förra träffen? Jag saknar er och vill ha en ny träff så fort helgerna är över!

Kram på er! /Malin

• smilie

JAg vill också gärna träffas fast jag är ganska ny i gemet
    Men det skulle vara skoj att ventilera lite och utbyta ideer,
    vi har bokat lokal nu,
    sångerska är klar och kyrkan bestämd, så nu är det bara klänningen kvar,

Gifter oss 3/9

• gladhannapanna

miks: Om man inte har önskemål om speciell präst kan man bli tilldelad. Precis som du skrev, den som är i tjänst den dagen. Om man gifter sig i en annan församling än sin egen kan det hända att man blir ombedd att ta med sig en präst från sin hemförsamling. Det varierar lite från församling till församling vad man har dör praxis. Lycka till!!!

• TidigtUte

Hej på er tjejer!!!
    Hur går det för er med allt planerande? Vi hämtade inbjudningskorten, vigselprogrammen och festprogrammen igår och dom blev jättebra. Så nu har vi lite o pula med hemma.

När syns vi nästa gång? Något datum som är bestämt?

kram på er!

• Brud_2005

Nu har det allt varit lite dålig aktivitet i vår tråd, men jag antar att det beror på julen !

Nästa träff är bestämd till den 4 januari (kl 18 har jag för mig), men vi har ännu inte bestämt plats- förslag?!

Tills dess; God Jul och Gott Nytt År på er alla!

• Kosterbrud

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
    till er alla!

Kram
    /Kosterbrud

• gladhannapanna

Abbans, tredje träffen jag missar.... Hoppas att jag kan nästa gång! God fortsättning!

• Bröllopstokiig

Hej på Er Tjejer!!

Nu har jag äntligen kommit hem till Sverige igen och eftersom jag inte har varit "hemma" på länge så har jag heller inte hunnit med så mycket bröllopsplanering, därför skulle jag behöva en massa tips och råd av Er.

Finns det därför någon möjlighet att jag skulle kunna få komma på eran BT-träff den 4 januari?

Gott Nytt År
    Patsa

• muminlina

Hejsan!

Jag är ny här men tycker det låter trevligt att träffa andra som är i samma situation som jag, alltså ska gifta sig! Själv ska jag gifta mig den 10/9 -05.

Vad brukar ni göra på träffarna? Sitta och prata och byta ideér eller går ni och kollar i affärer? Är det många som kommer på träffarna?

GOTT NYTT ÅR!
    /Lina

Svar på tråden bt träff göteborg