• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • miks

Hej och god fortsättning på er!

Hoppas ni har haft en härlig jul.

Är det tänkt att det ska bli någon BT-träff den 4:de eller? Själv jobbar jag då men skulle kanske kunna byta om det blir av. Personligen skulle jag vilja att vi sköt på det en vecka eller två. Vad tycker ni? Jag har känt mig helt oinspirerad när det gäller bröllopet det senaste under jul och nyår och nu när det fruktansvärda har hänt nu i sydost asien. Men jag har bestämt mig för att sätta mig och göra färdigt mina inbjudningskort nu under veckan som kommer och då kommer det kanske mer inspiration.

Det hade självklart varit kul att ses ändå och bara sitta och prata om allt möjligt.
    Jag behöver bara veta snarast så jag kan kolla med jobbet.

Vad tycker ni??

Kram Malin

• Bride2B..

Hej Allihop!!

Jag undrar också ifall det blir någon träff.. det ser inte ut som om någon är så angagerad i denna tråden denna veckan, kanske kan vi gör som miks sa, skjuta upp det? Måndag nästa vecka kanske.. vad säger ni? Den 10:e är det då.. :)

• Brud_2005

För min del hade det passat bäst den här veckan eftersom jag har semester, så är det någon som har lust med en BT-träff så kommer jag gärna ! Nästa vecka har jag troligtvis inte möjlighet att komma på en BT-träff.

Jag känner mig, liksom Miks, ganska oinspirerad just nu (pga av det som hänt i Asien), men jag skulle verkligen behöva känna mig mer inspirerad i och med att vi måste göra klart våra inbjudningskort snart och vad är mer inspirerande än en BT-träff?!

• muminlina

Nån som vill svara på mina frågor några inlägg upp? :)

• miks

Muminlina!
    Vi sitter och pratar och utbyter idèer. Visar lite bilder mm om vi har några. Var själv med på den första träffen och det var väldigt trevligt och vi hade MYCKET att prata om!!

Brud_2005: Jag håller verkligen med dig! Behöver inspiration... Ni som inte vill skjuta upp BT-träffen kan ni på onsdag? Vill gärna vara med om det blir av.
    Annars passar den 10:de mig bra också.
    Vad tycker ni andra????

• Anna gbg

Hej igen! Är tillbaka efter mitt BT-jullov!
    Jag vill gärna träffas! behöver lite inspiration. Men jag å min m2b skulle nog behöva lite proffessionell hjälp... Vår inbjudningar var så gott som klara och ikväll satte vi igång att göra nya?!? Helt ny layout och materialet som vi köpt till de andra går inte att använda!! Helt galet...

• Brud_2005

Onsdag skulle passa mig bra (kan dock inte den 10:e), men det passar mig även i morgon.

Anna gbg! Era inbjudningskort (samt festprogram) var ju jättefina! Varför har ni ändrat er?

• Kosterbrud

Hej på er!

Jag instämmer med er övriga att man helt tappat inspirationen efter det fruktansvärda som hänt...

Jag kan vilken som av de föreslagna dagarna. Men onsdag skulle kanske passa mig bäst.

Kram Petra

• Juni-05

Hej på er!
    Hoppas att Julen och nyår har varit bra trots alla tråkigheter i Asien.

Vad säger ni om nästa träff? Jag behöver få massa inspiration då jag haft lååång jullov!
    Jag trodde det var spikat och klar att vi skulle ses den 4/1 (imorgon) kl 18.

Är det ingen som kan/vill längre?

Kramar L.

• C.A

Vi kör den traditionella listan!

BT TISDAG 4/1 kl. 18.00 Plats?

C.A
    Juni-05

Svar på tråden bt träff göteborg