• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Längtansfull

Det gick inte att boka på 2 för 1, men de sa att det nog skulle gå bra med 12 personer ändå, eftersom vi kommer så tidigt.

Nu ska jag ta fram mina inbjudningskort så jag inte glömmer de imon :)

• solkatt

Dessvärre kommer jag inte kunna komma imorgon heller. Min mormor har plötsligt blivit jättedålig och ligger på sjukhus. Ska köra söderöver imorgon för att titta till henne. Ett besked som verkligen tar udden av en annars härlig dag tillsammans med min tärna och en massa brudklänningar (fastnade naturligtvis för en dyr Pronovia...).

Hoppas ni får trevligt imorgon, ser fram emot att träffa er nästa år istället. Tar bort mig själv från listan:

Söndag 5/12:
    anna gbg
    Tidigtute
    Juni-05
    Froggy1
    Brud_2005
    Maj-2005
    Längtansfull
    martins pingla
    brud-05
    Kosterbrud
    Lindilus??

/solkatt

• martins pingla

Anna gbg:
    Japp, det va kl 14.00.
    Syns...

• Kosterbrud

Hej på er,

Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte komma idag, hoppas ni får det trevligt så får jag följa med nästa gång istället

Kram på er!
    /Petra

• brud-05

Hej på er!
    hoppas att ni hade trevligt idag! Jag blev tvungen att hoppa in på jobbet, så därför dök jag aldrig upp. Tråkigt..
    Ha det bra!

• TidigtUte

Hej!

Hoppas ni hade kul i söndags. Jag fick tyvärr förhinder och glömde meddela er innan träffen, ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Bestämde ni någon ny tid?

Har köpt klänning nu.... Vi var i Sthlm i helgen och fick köpt en

• Bride2B..

Jag kommer med ett nytt datum... Nu vill jag verkligen vara med :)
    Fastän det är kort varsel så tänkte jag kolla hur alla har det nästa vecka på onsdag, dvs. den 15:e december..

Hör av er!

• FROGGY1

Hej tjejer!Det var verkligen en kul träff igår tycker jag! Tror det var Anna gbg (som hade gröna inbjudan samt festprogram).Gick hem o testade direkt efter träffen igår men inser hur dålig jag är på att hitta grejjer ex bilder m,m. Vart hittar du alla klipp, bilder m,m samt var o hur gjorde du för att ladda ner de olika stilarna (du hade en läcker snirklig stil på vissa ställen i festprogrammet).Maila gärna med vid tid (du fick mailadressen igår)....hoppas vi alla kan ses i januari igen!Kram mej

Svar på tråden bt träff göteborg